miercuri, 6 aprilie 2011

BILETUL ZILEI (BARCELONA CASTIGA , CEL PUTIN 1 GOL IN PRIMA REPRIZA LA CHELSEA VS MAN UNITED SI GOL MARCAT BRASOV)

DE AZI VOI PROPUNE BILETUL ZILEI.O COMBINATIE DE EVENIMENTE DAR NU MAI MULT DE 4 MECIURI PE BILET.VOI JUCA MARTINGALE PE ACEST SISTEM.BILETUL ZILEI AR TREBUI SA FIE CASTIGATOR IN 33% DIN CAZURI , CEEA CE AR ADUCE UN PROFIT MAJOR

25 de comentarii:

  1. Buna idee! La cat mai multe d-astea.

    95 ala sa inteleg ca-i ron sau ?

    RăspundețiȘtergere
  2. biletul e la casa pariurilor si reprezinta un pariu de 100 ron.in cazul meu , nu sunt 100 roni, sunt 100 de unitati.unitatatea poate fi 1 leu , 1 euro , sau 100 de dolari.fiecare cum poate

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu as fi asa sigur de Barcelona.
    Echipa lui Lucescu joaca super bine, iar Luce este un tactician desavarsit.
    Eu o sa joc X sau 2..
    Eu vad un 2-2 la acesr meci, caci Shaktior la Barca o sa joace pe atac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu sunt asa sigur de victoria barcelonei...Eu am jucat 2 pe shaktior cu 10 lei:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. am si eu o mica nelamurire....zici k in cazul in care 33% din bilete sunt castigatoare avem castiguri considerabile...dupa un calcul simplu daca joci mereu aceeasi suma ar trebui sa fie o cota finala de peste 3 pe fiecare bilet ca sa avem castiguri....sau imi scapa mie ceva si sunt mai greu de cap???...oricum e buna ideea in sine

    RăspundețiȘtergere
  9. joc martingale...asta inseamna ca dublez miza

    RăspundețiȘtergere
  10. Dinamo B. - FC Brasov 04.06. 20:00 1 1.62
    Braunschweig - Werder B.(A) 04.06. 20:00 1 1.30
    Dinamo Z. - Slaven B. 04.06. 19:00 1 1.30
    AB Copenhagen - Kolding 04.06. 20:00 1 1.45
    Al Shabab (KSA) - Emirates Club 04.06. 20:05 1 1.35

    Ce parere ai de meciurile astea???

    RăspundețiȘtergere
  11. eu nu-mi permit sa-mi dau cu parerea.nu vreau sa mai influentez persoanele.in principiu biletul e bun.doar la dinamo , am o mica ezitare.....

    RăspundețiȘtergere
  12. da acuma am vazut...scz...ma si miram de ce dadea cu virgula :)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu tiam cerut parerea pt k stiu,k esti mult mai informata decat mine...Ms oricum

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte bun biletul zilei parioaro!

    RăspundețiȘtergere
  15. ba nu mai vorbiti prostii ... barcelona ii bate la handicap pe shaktior;)

    RăspundețiȘtergere
  16. ce stii de 3 meciuri din Seria A de duminica ? Palermo-Cessena si Sampdoria-Lecce cota de 2.10 la x si la victorie pentru gazde tot 2.10 , iar Cagliari-Brescia 1.80 la x

    RăspundețiȘtergere
  17. Tenis masculin (toate pe zgura):
    B.kavcic : F.fognini => 2 @ 1.4
    F.gil : G.simon => 2 @ 1.45
    A.montanes : F.volandri => 1 @ 1.4
    P.starace : R.ramirez Hidalgo => 1 @ 1.35
    M.fish : A.ramos Vinolas => 1 @ 1.35
    J.blake : P.cuevas => 2 @ 1.4

    Ce crezi ca e mai sigur si ce nu? Si nu vreau sa zici doar ca speri sa iasa, vreau sa imi spui cam ce incredere ai avea pt fiecare. Mersi anticipat

    RăspundețiȘtergere
  18. Gremio - Junior De Barranquilla > 1 1.35
    Dinamo Kiev - Braga > 1 1.65
    Si un meci de hochiei din playoff slovacia
    KosiCe - Poprad > 1 1.40
    cam ce incredere ai avea in ele?... nush daca te pricepi si la hochei :D

    RăspundețiȘtergere
  19. nu pot sa-mi mai dau cu parerea , pentru ca am fost judecata de prea multe ori......dar in principiu, iti spun scurt.hockey, habar nu am....iar la tennis montanes e mai greu, dar nu spun ca nu bate.bafta sa ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. parioaro iar castig de pe urmele tale Tzucate Doamne:* iar iau cu 10 lei 233 de ron:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Parioaro, nu mai era nevoie de liste dinalea lungi cu multe meciuri. doar o parere.
    Biletul acesta al zilei este exact cum trebuie jucat!!! pe lista lunga tinzi sa pui cote mai mari(pe care vei sfatui sa se joace single, stiu), in schimb pe biletu asta al zilei ai jucat cote mult mai mici dar care aveau sanse f f mari de reusita, si iata ai reusit! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna parioara! Te rog frumos daca ai putea sa postezi macar increderea meciurilor. Ma refer la meciurile simple nu la biletul zilei. Mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte frumos. Incepem cu profit de la primul bilet. Bravo! Meriti toate aprecierile si cred ca se cam oftica toti aia de te-au criticat ca prostii. Primul bilet dat imediat castigat.

    RăspundețiȘtergere