luni, 4 aprilie 2011

CE JUCATI AZI??

10 comentarii:

  1. eu joc almeria - athletic bilbao over 2,5

    RăspundețiȘtergere
  2. parioara maine ce joci la real madrid tottenham? am aflat ca joaca bale si la real absenteaza ronaldo si benzema

    RăspundețiȘtergere
  3. Bochum - egal se ramburseaza sau X2.

    Hanescu cu oleaca risc.

    Tel Aviv prin Israel.

    Si cam atat pt azi.

    RăspundețiȘtergere
  4. almeria - bilbao under2.5!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu as merge la bilbao peste 2.5 (si peste 1.5)
    as merge la bochum 2 si x2
    poate hapoel in israel ar fi de 1
    as merge la midtlilland over 2.5 si over1.5
    pe lugano as lua x2 si 2
    si poate la lillestrom peste 2.5 si peste 1.5


    combinate intre ele cred ca o sa fac cateva bilete

    iar la tenis as lua hanescu si zhang

    RăspundețiȘtergere
  6. azi am castigat bine si multa lume cred ca a castigat. a fost o zi f f buna! pe almeria bilbao am pierdut dar in rest am mai luat single cateva care erau f probabile, nu au fost surprize.

    pariorule slab, ce ai facut cu procentajul d 99% pe X-urile alea din Italia? sper ca nu ti-ai pus 99% din casa pe ele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate 3 au iesit la bajetu b-)

    RăspundețiȘtergere
  8. se pare ca mi-au iesit toate!!! cu foarte mari emotii la lugano si la zeng dar am luat 80 milioane azi! :)

    sper sa nu investesc prost maine :D

    spor!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari tuturor celor care au castigat ieri, si au dat ponturi bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. numa tu lipsesti cu ponturile cele mai bune:))

    RăspundețiȘtergere