joi, 7 aprilie 2011

biletul zilei

10 comentarii:

  1. eu as juca la villareal si la porto over 2.5....ce zici???cota 3.6

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam indraznet Villarrealul ala, dar nu imposibil...

    RăspundețiȘtergere
  3. ce parere ai la meciu dinamo kiev - sporting braga? si poti sa iti dai cu parerea ca eu nu te judec orice ar fi

    RăspundețiȘtergere
  4. ce incredere ai in villareal?

    RăspundețiȘtergere
  5. posibil over si la villareal si la porto, dar atentie ca in uefa au fost multe meciuri de under.apoi legat de dinamo kiev cu braga , as spune ca se poate intampla orice, dar cota pentru ca oaspetii sa marcheze...este excelenta.in villareal am incredere 8din10

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am pus dinamo kiev -1 si villiareal over...da acum am niste resemnari la dinamo kiev...cine stie poate se implica careva

    RăspundețiȘtergere
  7. in cfr ce incredere ai? ca cfr le mai are cu surprizele

    RăspundețiȘtergere
  8. mi-au placut de data asta aproape toate pronosticurile din lista lunga de azi. nu vreau sa zic cu care nu sunt de acord; cat despre biletul zilei - nu pot sa zic decat - GO CFR Cluj!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mortii ma-tii Dinamo Kiev.. sper din tot sufletul sa va elimine Braga.. prostii drecu!

    RăspundețiȘtergere
  10. parioara cfr ul e deja in vacanta, nici un loc de cupa uefa am inteles ca nu ii atrag f mult.

    de acum nu mai e bine de pariat pe ei nici cu unele echipe mai mici.

    RăspundețiȘtergere