vineri, 14 ianuarie 2011

meci suspect in grecia

Larissa    -    Iraklis


larissa are 7 infrangeri consecutive, este pe ultimul loc....iar iraklis este echipa de mijlocul clasamentului.
cota pentru victoria lui larissa a scazut de la 2,00 pana pe la 1,50.....diferenta enorma.
am facut putine cercetari si se pare ca ar fi vorba de o victorie a formatiei larissa, o victorie care va veni in cea de a doua repriza.


recomand sa nu pariati pe acest meci sume mari.
eu am sa joc cu miza mica si incredere mica:


larissa to win incredere 8/10
larissa castiga a doua repriza @ 2,00

17 comentarii:

  1. pei in cazu asta ar merge si pauza/final x/1 sau 2/1....mai ales a2a varianta are cota 28 :) in timp ce prima ar avea cam 4 cota

    RăspundețiȘtergere
  2. puteti incerca.....dar nu pariati multi bani....e meci suspect...

    RăspundețiȘtergere
  3. O situaţie mai puţin obişnuită în liga secundă din Scoţia. Echipa oaspete merge la Falkirk cu doar 10 jucători de cîmp şi 2 portari. Cele două formaţii s-au mai întîlnit de două ori în acest sezon şi, de fiecare dată, au cîştigat cei de la Falkirk, 3-1 acasă şi 5-1 în deplasare. Să mai adăugăm şi că echipa gazdă are una dintre cele mai bune linii de atac din campionat, capitol la care oaspeţii nu strălucesc deloc, mai ales în meciurile din deplasare.
    merita riscat H1-1?

    RăspundețiȘtergere
  4. da...vad k la bet365 e scos meciu..nu apare pe nicaieri:D

    RăspundețiȘtergere
  5. radu...am vazut si eu acea stire....dar atentie mare....pt ca de obicei, aceste meciuri sunt foarte bizare....

    RăspundețiȘtergere
  6. Parioara,nu pune pe larissa,nu cred k bate.A scazut prea mult cota,degeava au 7 infrangeri la rand,nu isi pot reveni printr o victorie asa dintr o data ...Eu zic k va fi X :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce vad eu pe azi:
    1.Birmingham aston villa x2(poate chiar 2,i-a batut in cupa ultima oara,cred k va fi x)
    2.Tottenham Manchester X
    3.Marseille da gol
    4.Juventus bate,poate chiar handicap
    5.Genoa 1x,da gol,sau chiar bate
    6.Deportivo da gol nu stiu de ce dar parca as pune x meciu asta
    7.Liverpool da gol sau 1x
    Cam atat,Parioara,ma mai poti ajuta cu ceva meciuri si niste pareri la aste? Mersi

    RăspundețiȘtergere
  8. salut alexei.abia am ajuns la calulator.nu am putut raspunde mai repede.in legatura cu deportivo.si mie mi-e greu sa cred ca azi vor bate toate favoritele din spania.in rest, meciurile sunt foarte bunemult succes

    RăspundețiȘtergere
  9. am pus x/1 la larrisa..mai sunt vreo 5 min..sper sa se termine asa:-s

    RăspundețiȘtergere
  10. am pus încă de când ai pus pronosticul ăsta, acum câteva zile, 5 lei pe x pauză 1 final. Avea cotă de 4.00. Şi incredibil, a ieşit! Mulţumesc!

    Acuma mi-e ciudă că nu am avut să pun mai mult. Din păcate aşa sunt eu, parior mai mic care pune doar sume mici. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. parioara esti o super mega extra incredibil de buna:* ms mult ptr pontu asta miam facut ceva banuti ms mult si asteptam si altele okazi din astea ms mult:*

    RăspundețiȘtergere
  12. BRAVO PARIOARA TE IUBESC. MERSI PT. PONT AM CASTIGAT BANI MULTI.ESTI CEA MAI TARE

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte mult ghinion am avut azi!Ma gandesc sa ma las de pariuri!

    RăspundețiȘtergere
  14. si yo am pus live prin min78 aveau cota 3 la victorie:P....multumim si mai asteptam ponturi dastea :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Alexei.. Pe zi ce trece incep sa cred ca succesul mai tine doar de MECIURI PUTINE PE BILET. Te-ai intins.. 95 % esti ars :))

    In ziua de azi doar norocul adevarat te face sa mai iei bilete de 7,8,9 meciuri.

    Buba e ca la meciuri putine ai nevoie si de miza consistenta ca sa ai un castig macar decent. Iar multi n-au de unde sa arunce mize consistente.

    RăspundețiȘtergere
  16. ce se intampla de nu mai dai nici un meci?

    RăspundețiȘtergere