luni, 31 ianuarie 2011

osasuna - real madrid

poate va aduceti aminte de meciul din sezonul trecut.real madrid - osasuna 3-2
real avea nevoie neaparata de victorie, ca sa mai spere la titlu.orice alt rezultat insemnand iesirea din cursa pentru titlu.real a castigat 3-2 cu gol marcat in minutul 90.dar poate va aduceti aminte de ratarile osasunei la scorul de 2-2.atunci osasuna s-a predat intentionat, si posibil ca rezultatul de aseara sa fie rasplata pentru meciul din trecut.

posibil ca real madrid sa se axeze doar pe champions league anul acesta...si pe castigarea cupei.sunt de parere ca si suporterii lor nu vor fi dezamagiti de ratarea titlului, mai ales ca barcelona joaca un fotbal perfect.poate cel mai bun fotbal din istorie.

p.s: osasuna se afla la retrogradare in acest sezon....iar victoria de aseara a fost aur curat....

voi ce parere aveti???

10 comentarii:

  1. suporteri care ? real madrid are simpatizanti , nu am vazut de foarte mult timp la real madrid o coregrafie , poate barcelona are suporteri , nu ai vazut ce atmosfera fac meci de meci ? parerea mea mourinho nu prinde inca un sezon :) , in Champions League o sa dea peste Lyon o nuca tare :) , eu zic ca nu ia nimic anu asta real madrid :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am prins pe real madrid ca pierde..dar am pierdut pe atletico madrid...oricum am iesit in avantaj pe meciul lui real

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum mourinho a anuntat ca din vara pleaca in anglia,man utd,man city sau chelsea cam asta ar fi optiunile.se poate sa ai dreptate si sa vrea doar inca un trofeu ch league cu o noua echipa-real.in plus a declarat ca nu e obisnuit cu un campionat ca cel al spaniei unde toata lumea sa asteapta sa castigi meci de meci,el e genul care doreste sa isi permita sa mai piarda un meci-lucru ce in spania e similar cu pierderea campionatului

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar m-am gandit la tine aseara si la banii care i-ai pus sezonul trecut cand a marcat Ronaldo in min 90 :)) si am sperat sa nu fi pus si ieri ceva suma fantoma pe meciu asta !

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu m-am gndit ca Real au fost pur si simplu p[rosti la fotbal si atat. meciul de ieri a fost rasplata ca au fost lasati anu trecut sa castige in speranta ca iau titlu (pe care apropos, nu l-au luat!!!!!!!) ???
    Deci anu asta au decis sa renunte asa la titlu ca sa-i rasplateasca pe astia.. eu nu cred.
    Oricum eu am jucat goluri la pauza 0-1!!pentru ca acea cota de 1.30 era prea mica si la fotbalul pe care il joaca aveam mari banuieli ca nu castiga.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce meciuri joci marti si miercuri?

    RăspundețiȘtergere
  7. arsenal, coventry 1x , x2 lazio....cam astea imi trag cu ochiul azi....dar o sa postez maine mai multe detalii

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum sa fie rasplata pentru meciul de anul trecut!!! anul trecut i-a batut in minutul 90 ca asa a fost sa fie....acum ce sa mai zici...orice meci castigat in 90 e blat????

    sa fim seriosi.....

    s-a jucat pe teren si numai pe teren.....osasuna are stilul ei acasa.....joaca numai pe contraatac si in viteza.....se inchide bine si daca da 1 gol e de ajuns....1-0 e scorul lor.....realul in ultimele 3-4 meciuri a jucat slab....fara vlaga si vai de ei....1-1 almmeria....1-0 atletico....1-0 sevilla.....numai meciuri chinuite si castigate cu noroc....aseara s-a intors roata si nu au mai avut noroc...atata tot.....


    daca judecam logic....cum naiba sa dea realul meciul cand se jucase in draci pe 1 si pe x ....scazusera la greu cotele....se pariasera bani multi....deci toata lumea se astepta la 1x.....bwinul avea doar de pierdut daca realul se accepta infranta dinainte de meci....

    ATAT AU PUTUT....SAU ATAT POT!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. DUPA RAZBOI MULTI VITEJI SE ARATA:D:D

    RăspundețiȘtergere
  10. nu se potriveste remarca cu razboiul.....nu am zis nimic ca as fi fost eu de acord ca bate osasuna!!!

    doar am zis ca nu a fost vorba de blat....si ca realul nu a intors meciul osasunei de anul trecut ci ca nu a putut mai mult....

    mai invata sa citesti si cu creierul nu numai cu okii anonimule!

    RăspundețiȘtergere