vineri, 28 ianuarie 2011

profit 60%

Leverkusen    -    Hannover

inscriu ambele @ 1,60

10 comentarii:

  1. eu iau peste 2 goluri , ce parere ai de Nec Nijmegen-Heracles si Uzbekistan-Coreea de sud , au zic 1 solist la primu si 2 la celalalt :) , parere ?

    RăspundețiȘtergere
  2. la prima vedere meciurile tale asa ar trebui sa se termine.
    dar s-a pariat destul de mult pe coreea de sud, si sper sa nu fie surprize....
    mult succes

    RăspundețiȘtergere
  3. FC Nordsjaelland - Sportul Studentesc ! Ce zici aici ? eu stiu ca Nordsjaelland joaca destul de bine si cota a scazut enorm de aseara pana astazi ?! Iese 1 ce spui ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. in amicale e greu de prevazut rezultatul...doar cand joaca dinamo stii clar ca poti paria linistit ca dinamo pierde.. :))

    dar in rest nu stiu....sportul e totusi o echipa bunicica...doar ca in campionat au rezultate proaste...dar sa stii ca sportul e capabila de rezultate foarte surprinzatoare...

    daca tu simti ca azi pierde sportul...pariaza asa...dar eu nu stiu ce sa-ti spun...

    mult succes

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai pun ca mi-am facut deja foarte repede baremu pe ziua de azi :)) ! In 2 ore de cand m-am trezit am indeplinit baremul pe Murray castiga setu 4 ! L-am luat cand avea cota 2

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari...o decizie foarte buna....

    RăspundețiȘtergere
  7. n-am jucat niciodata amicale , asta ca dinamo pierde imi place :))) , cu prima ocazie cand treci prin Bucuresti , Ghencea te asteapta :D :)) , joi ti-am dat mai multe meciuri sa le analizezi , toate au iesit , nush daca mai tii minte , real madrid , porto handicap , bayern , barcelona handicap , standard , liverpool si numai stiu ... cand ai timp as vrea sa-mi spui si mie niste meciuri pt weekend , nush dar am tras un ochi si am vazut Bursa-Galata x2 cota 1.55 prea tentanta :D , Manchester chiar daca joaca in cupa cu Southampton , Psg , Lyon .... nush da-mi niste meciuri :P

    RăspundețiȘtergere
  8. mai tarziu am sa postez meciurile care le voi juca in weekend

    RăspundețiȘtergere
  9. Data eveniment Eveniment Selectii Cote Clasare E/W Rezultat
    1 28/01/2011 Bayer Leverkusen v Hannover 96
    (Rezultat / Total Goluri) Bayer Leverkusen & Peste 2.5 2.10 Nici unul Pierdut
    Miza: 200,00 Profit: 220,00 Castiguri: 0,00

    La pauza cand a fost 2-0 ma gandeam ce bine ca nu e 3-0 la pauza sau 2-1 pentru ca mai avea farmec sa ma uit si la repriza a2-a ca eram convins ca se mai marcheaza un gol...:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. wooow...cat ghinion.
    si eu am pierdut.
    aveam ca dau gol ambele. :(

    RăspundețiȘtergere