marți, 18 ianuarie 2011

61% profit

Pironkova T. (Bul)    -     Niculescu M. (Rom) 1 @1,61

18 comentarii:

  1. Really need some ponturi.

    Deci ai ceva argumente la asta ?

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place foarte mult cum joaca bulgaroaica.este foarte agila, iar romanca noastra este mai masiva, si se misca greoi.eu spun ca niculescu a ajuns destul de departe la acest turneu, si e timpul sa se intoarca acasa

    RăspundețiȘtergere
  3. TNS - Bangor C. 18.01.2011 21:45 1 1.8
    2 712 Kortrijk - Lokeren 18.01.2011 21:30 1 2
    3 672 TG(2.5)/Carlisle - Huddersfield 18.01.2011 21:45 P 1.85
    4 817 Prestatyn - Carmarthen 18.01.2011 21:30 1 1.7

    ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  4. tns cu bangor.....acum incercam sa analizez putin meciul.gazdele au nevoie neaparata de victorie, kortrijk ar trebui sa bata, overul pare destul de probabil, dar despre ultimul meci...nu stiu ce sa spun.nu am nici o parere

    RăspundețiȘtergere
  5. deci de primele 3 meciuri crezi ca merg?

    RăspundețiȘtergere
  6. daca tu le-ai analizat , si crezi ca sunt ok...atunci da.eu nu as paria asa, mai ales ca e australian open, si gasesti acolo meciuri muuult mai bune, si mai sigure.in fotbal in momentul de fata este foarte dificil.dar daca totusi doresti sa pui biletul, atunci iti urez noroc.

    RăspundețiȘtergere
  7. in principiu, meciurile sunt bune, dar pentru jucat single.daca vrei sa le pui pe acelasi bilet, scad sansele de a castiga

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ce zici de urmatoarele meciuri ... City la 2 goluri diferenta , TNS , Aue , Napoli , Breda si Waalwijk , Braga , Galata x2 ,

    RăspundețiȘtergere
  9. ce a spus parioara la mesaju de la 15:39 e mina de aur. La Australian open sunt bani de castigat mai ales in primele tururi si jucand SINGLE!

    RăspundețiȘtergere
  10. TNS 1 DNB si la Sevilia amandoua inscriu

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Parioaro, de mult te urmaresc dar azi am postat prima data .. eu sunt cel cu TNS 1 DNB si la Sevilia amandoua inscriu. Azi ar mai merge parerea mea la hochei Trinec H-1,5 ... Zlin 1 si Liberec 1 toate din Cehia dar luate singure. Incantat de cunostinta :) Bafta sa ai

    RăspundețiȘtergere
  12. salut raulos.la hockey nu prea ma pricep, dar am sa tin cont de meciurile tale, si am sa urmaresc.daca te pricepi la hockey, poate zilele urmatoare, mai vi cu niste ponturi

    RăspundețiȘtergere
  13. Meciurile de hockey au iesit, urmeaza fotbalul ... sa vedem ce iese!

    RăspundețiȘtergere