joi, 13 ianuarie 2011

Almeria - La Coruna

in campionat almeria are un atac si o aparare subtire.dar in cupa joaca cu garda jos , iar meciurile au fost spectaculoase.

over 2,5         @ 2,30   incredere 6/10
inscriu ambele @1,80   incredere 7/10

20 de comentarii:

  1. Juventus-Catania=over2.5(1.85)
    Almeria-La Coruna=over2.5(2.10)
    Real Madrid-Atl. Madrid=under3.5(1.83)
    Malatya Bld Spor-Fenerbahce=ambele marcheaza(2.10)
    ...ce zici parioara?...la single toate

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase evenimente...si am incredere mare in pariurile tale.....doar real madrid imi pare mai greu....dar 3 din 4 ar trebui sa iasa lejer....mult succes

    RăspundețiȘtergere
  3. @Radu . Frumos bilet mai putin fener care o sa bata la scor si eu nu cred ca o sa marcheze ambele. Este doar parerea mea personala.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu asa m-am gandit la real...pentru ca la atletico le e in mare forma portarul si cred ca se vor si apara mult...incercand sa ii prinda pe vreun contratac...ceva:P....vom veadea:)

    RăspundețiȘtergere
  5. neata parioara:m-am gandit sa ma duk cu 100 lei pe +2.5 goluri la almeria-deportivo?merge?combinat cu japan?multumesc anticipat
    de la dorinho

    RăspundețiȘtergere
  6. @razzu...vom vedea...acuma nimik nu e sigur:P...dar in ultimele meciuri din deplasare Fener a luat gol cam de la toate echipele...

    RăspundețiȘtergere
  7. anonim, mai bine pune pe un singur meci....e mai greu sa le prinzi pe amandoua....cum crezi....dar sa ai noroc

    RăspundețiȘtergere
  8. Atletico Madrid +2 @1.675...eu zic k merge incercat si asta la o cota asa bunicica...ce ziceti???

    RăspundețiȘtergere
  9. Atletico Madrid +2HA 1.675...o cota bunicica care ar merge incercata....ce ziceti???

    RăspundețiȘtergere
  10. @razuu...uitate cat e scorul la Fener:P....:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt cam dezamagit de o treaba. Okey, inteleg ca mai zici de viata sociala.. si alte cele.

    Dar de multe ori in weekend abia intri.. cateodata spre deloc. Pentru pariuri/ un parior nu mi se pare bine asa ceva. Pai weekendul pt un parior e crema intregii saptamani!.. E nevoie de efort mai mare.. de pareri/ponturi etc, cat mai multe. De o participare ACTIVA. Dupa mine, prefer sa nu vad nimic aici 5 zile.. dar in weekend sa fie focus maxim. Macar pana la dup-amiaza 16-17:00. Dupa poti sa iti faci de cap pana a 2-a zi dimineata.

    Stiu ca nu e un job obligatoriu.. dar mna.. daca tot ai blogu asta si zici de emisiune.....

    E parerea mea, nu stiu cat vei tine cont de ea.. dar am zis sa-mi expun nemultumirea. Caci de multe ori astept ponturi mai detaliate si/sau mai multe dar nu gasesc asta des in weekenduri.

    RăspundețiȘtergere
  12. lusio....weekendurile sunt pentru mine.....aproape nule in pariuri.sunt cele mai multe rezultate aiurea, si sunt cele mai multe surprize, si e greu sa le ocolesti....de mult timp...eu pariez sume mici in weekend.apoi eu de luni pana vineri ma trezesc la 7 jumate, iar in weekend imi permit si eu sa dorm mai mult, si sa ies sa ma distrez.am sa incerc sa fiu mai detaliata in weekend....si ma bucura mult faptul ca ti-ai expus nemultumirea

    RăspundețiȘtergere
  13. parioara ai pariat 1X pe Malatya Bld Spor-Fenerbahce...ca am vazut ca ai zis pe un alt blog:P

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru mine weekendul mereu a fost mai important. De acolo am tras cei mai multi bani.. cel putin in vremurile mele bune :))

    Imi pare rau sa aud ca's aproape nule. Dar asta e. Eu am o parere mai diferita.. in cele 5 zile fiind mereu mai putine meciuri, mi-e mai greu sa fentez magariile altora.
    In weekend ma simt de parca am toata planeta sportiva la dispozitie.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Radu ...Ce pot sa zic ai fost inspirat ...eu am jucat solist pe fener...Nu stiu ce sa mai inteleg ,cred ca o sa ma mut pe tenis,baschet !

    RăspundețiȘtergere
  16. in weekend vad k ai spus k sunt cele mai multe surprize...si cam asa e...dar tu majoritatea ponturilor pe care le dai,le dai pe asa ceva..pe surprize,pe bombe...ar trebui sa prinzi maxim in weekend..parerea mea;)

    RăspundețiȘtergere
  17. CAT GHINION AM NU POT SA CRED !!!!!!!!!

    Data eveniment Eveniment Selectii Cote Clasare E/W Rezultat
    1 14/01/2011 Real Madrid v Atletico Madrid
    (Rezultat la 60 minute) Real Madrid 2.87 Nici unul Urmeaza sa se joace
    Miza: 27,56 Profit: 51,67 Castiguri:

    Gol Real in min 60:17 secunde :(

    RăspundețiȘtergere
  18. Data eveniment Eveniment Selectii Cote Clasare E/W Rezultat
    1 14/01/2011 Real Madrid v Atletico Madrid
    (Sa inscrie in ambele reprize) Atletico Madrid sa inscrie in ambele reprize 6.00 Nici unul Urmeaza sa se joace
    Miza: 50,00 Profit: 250,00 Castiguri:

    Ce bara a dat Forlan :( Sigur nu se mai da gol la cat ghinion am astazi :( si ce cota buna era sa prind :(

    RăspundețiȘtergere
  19. pacat chris...dar totusi daca golul a fost marcat in min 60:17, se pune minul 61...nu?

    RăspundețiȘtergere
  20. Da ! Am pus ca in min 59:59 sa fie 1

    RăspundețiȘtergere