joi, 6 ianuarie 2011

Levante - Real Madrid

acest meci nu mai are nici o importanta.din ce am inteles real madrid va folosi mai multi jucatori de la echipa a doua.....dar......

sa nu uitam ca real madrid are un anumit sponsor, sa nu uitam ca acel sponsor poate pierde multi bani astazi, pentru ca s-a pariat destul de mult pe levante.cota la bwin pe levante a scazut de la 6,50 la 5,20....asta insemna muuult.....

sfatul meu este sa nu pariati sume importante pe acest meci.eu am sa-l joc cu miza mica si incredere mica X @3,90

2 comentarii:

  1. si eu zic ca NU bate Levante!
    Mai joc Bologna-Fiorentina 1, si Napoli ca bate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bingo mi-a iesit de data asta cu real madrid,era normal sa nu forteze pt ca duminica are un meci greu cu villareal,ai cumva un id pe mess as vrea sa te intreb cate ceva,dar nu aici pe blog,daca se poate???
    bafta in continuare,mie vad ca in ultimele zile le plesnec bine,numai bine!!!

    RăspundețiȘtergere