miercuri, 5 ianuarie 2011

profit de 83%

Arsenal    -    Manchester City
x2  @1,83

13 comentarii:

  1. Eu ma gandeam la over 2,5. Ce zici ?

    RăspundețiȘtergere
  2. La cupa spaniei de azi nu ai niciun pont??

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am vrut sa pun over dar....ceva m-a oprit.chiar nu stiu ce sa zic....aici nu te pot ajuta

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa analizez si acele meciuri imediat

    RăspundețiȘtergere
  5. lusio ....
    totusi city are antrenor italian , iar daca city da prima gol, atunci overul va iesi mai greu, in schimb daca va da arsenal gol, atunci sansele pentru un over sporesc...aici e decizia ta...succes mult

    RăspundețiȘtergere
  6. stiu ca mai stiai din culise niste informatii si de aia ma gndesc ca in cupa Spaniei se mai fac niste aranjamente.
    P.S. felicitari pentru betul la Man utd-Stoke de aseara!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu mai spun ce informatii primesc.meciurile suspecte le pastrez pentru mine, pentru ca nu vreau sa se imbogateasca altii care intra aici doar sa injure....am decis de o luna de zile sa nu mai postez anumite informatii din anglia, pentru ca lumea nu merita....dar stai linistit pt ca nu stiu nimic pentru meciurile de azi din spania

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta e un X foarte mare,1:1!

    RăspundețiȘtergere
  9. daca tot nu vrei sa ii ajuti pe cei care te injura...nu se poate sa iti faci blogul cu conturi...sau cumva sa le trimiti emailuri la cei care te respecta cu adevarat...ca stiu cum este ca din cauza la 2-3 sufera toti:P

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am jucat pe un bilet x,pe altu x2 :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @parioara uuuuh, am inteles.
    P.S.:felicitari pt acest x2

    RăspundețiȘtergere
  12. Agree cu Radu. Pentru cativa, suferim si astia care am fost mereu cel putin OK pe blogul asta :-j

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari pentru ponturi,pentru blog in general si tine-o tot asa.O remarca am si eu:Urziceni e in Ialomita nu in Giurgiu cum scrie in dreapta pagini(Live Traffic Feed);modifica te rog aspectul asta;)Numai bine!

    RăspundețiȘtergere