luni, 28 februarie 2011

AC Milan - Napoli

Ac Milan to win @ 1,85 incredere 8/10

9 comentarii:

  1. Sunt fan Milan.. sigur ma uit la meci :D

    Am totusi o intrebare legata de maniana via Scotia Division Three..

    http://postimage.org/image/195b7jozo/

    Stranrear vs Clyde.. in ultima etapa s-a jucat la Clyde si-au batut cu 4-2. Acum se joaca la Stranraer acasa iar echipa este apropae de locul 1 (are si cateva restante).. sa fie oare un blatut si acum sa-si ia victorie Stranraer ? M-ar interesa cota meciului asta.. 1.50

    Deci vreo stire ceva from England ? sau nu se baga nici 'reacu la Liga a 3-a din Scotia ? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. salut lusio.nu cred ca trebuie sa fie neaparat blatut.gazdele ar trebui sa bata in mod normal, iar cota e buna.blatutz din liga aceasta am inteles ca ar fi East Stirling --- Albion Rovers.am inteles ca s-au jucat sume mari pe x la pauza.meciul e miercuri.ai grija insa , ca blatul nu e chiar "oficial" , deci nu juca miza mare

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Parioara..

    Pai asa zic si eu ca in mod normal ar trebui sa bata. Dar in fotbal se mai petrec si anormalitati, uneori chiar multe :))

    De Siena poti spune ceva mai mult decat ceea ce si eu cred "Normal, ar trebui sa bata" ? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. siena joaca predominant bine pe teren propriu , iar cu echipele din subsol , a stralucit de fiecare data , victorile venind la handicap.maine "ar trebui" sa bata :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si daca n-o bate.. o sa-si ia niste injuraturi de toata frumusetea :)) evident, la pachet cu niste urari gen:"Sa ramaneti in Ser.B" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Zi cu putine meciuri dar le ciuruisi bine pe unele :)) Super..

    RăspundețiȘtergere
  7. Zi perfecta pentru tine ai prins tot ;) felicitari !!! Si mie mi-au iesit frumos Milan H1 si Stoke - West Brom GG

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc frumos.de chiar ca am avut o zi perfecta.
    noapte buna, ma pun la somn fericita!
    felicitari Chris

    RăspundețiȘtergere