vineri, 11 februarie 2011

CONCURS

AICI POSTATI PENTRU CONCURS.
SUCCES.
NU UITATI CA TREBUIE SA DATI COTA MAI MARE DECAT 8,50.
BAFTA

37 de comentarii:

  1. vladutz:
    Independiente : Velez
    nr de goluri fix 5 @15.3 @stanley

    RăspundețiȘtergere
  2. Augsburg v MSV Duisburg @prima repriza over 3.5 @ 23 @ bet365

    RăspundețiȘtergere
  3. slabuxxs:

    LA Clippers @ CLE Cavaliers
    CLE Cavaliers sa castige la diferenta de 1-2 puncte
    cota 11 la bet365

    RăspundețiȘtergere
  4. estudiantes-newell's old boys prima repriza peste 2.5 goluri cota 11 @bet365

    RăspundețiȘtergere
  5. den bosch-apeldoorn peste6.5 cota 15 bet365

    RăspundețiȘtergere
  6. Stormvogels/Telstar - Sittard Prima repriza over 3.5 @ 17.00 bet365

    RăspundețiȘtergere
  7. Chalon - Toulon X (timp regulamentar). Cota 15.00. PublicBet

    RăspundețiȘtergere
  8. Robin Soderling vs Mikhail Youzhny
    Robin Soderling sa castige primul set si sa piarda meciul @11.00 @bet365

    RăspundețiȘtergere
  9. Toronto - Portland X @13.00 PublicBet

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaasa - Tampere Utd over 5,5 @ cota: 9 ( Victor Chandler)

    RăspundețiȘtergere
  11. Debrecen - Pakhtakor over 5.5 cota 10 la bet365

    RăspundețiȘtergere
  12. den bosch-apeldoorn over3.5 prima repriza 13@ bet365

    RăspundețiȘtergere
  13. pentru loteria de astazi biletul meu este :

    Oberhausen - Paderborn @prima repriza over 2.5

    cota 10 @ bet365

    RăspundețiȘtergere
  14. pronosticul meu pt azi este: Granada - Albacete sub 0,5 goluri la o cota de 9,25 la bwin

    RăspundețiȘtergere
  15. NJ Jets - CHA Bobcats
    Pronostic:NJ Jets sa castige la diferenta de 7-9 puncte @ 17.00 @bet365

    RăspundețiȘtergere
  16. Sporting Gijon v Barcelona 1 @ 15 bet365

    RăspundețiȘtergere
  17. Wigan să câştige şi sub 2.5 goluri combinate marcate în meci cota 16.00 la gamebookers

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna pronosticxul meu pt azi este Blackburn-Newcastle peste 3,5 goluri prima repriza 23,00 bet 365

    RăspundețiȘtergere
  19. momentan eu conduc, pronosticul lam postat in cealalta ruprica inainte sa fie facuta asta,si ptr azi Gijon - Barcelona,Pronostic:David Villa sa inscrie oricand si rezultatul final 0-5 ptr Barcelona cota 19.00 Bet365

    RăspundețiȘtergere
  20. Man.Utd. - Man.City
    Nemanja VIDIC va inscrie primul gol al partidei. Cota 21. Bwin

    RăspundețiȘtergere
  21. Pronosticul meu pentru sambata : Blackburn - Newcastle over 5.5 cota 15 la bet365

    RăspundețiȘtergere
  22. pronosticul pentru ziua de azi (sambata) este :
    Sporting Gijon v Barcelona
    Total goluri 7+ Goluri @13.00 @bet365

    RăspundețiȘtergere
  23. Meciul meu de astazi: SA Spurs - WAS Wizards
    Pronostic: WAS Wizards sa castige la diferenta de 7-9 puncte
    Cota: 15.00 @Bet365

    RăspundețiȘtergere
  24. Baschet - CHA Bobcats @ ATL Hawks

    ATL Hawks sa castige la 14-16 pct diferenta

    9.00 @ bet365

    RăspundețiȘtergere
  25. alo aloooo cum tu conduci momentan andrei galati ...
    eu stiu ca e castigatoare cota 10,00 de la Caja Laboral-Bilbao 1-2 pct Caja ...Parioara un pic de atentie, verifica, ca e pacat de inspiratia baiatului care a dat postul

    RăspundețiȘtergere
  26. BILETUL DE PARIAT

    * Single
    * Combinat
    * Sistem
    * Multiplu

    Racing de Santander - FC Sevilla
    Scor corect - Alegere: 2:2 12,00
    Cata din Agnita

    RăspundețiȘtergere
  27. cati cocostarci:))

    ce nu face omu pentru un milion....incerc si eu;)
    gijon-barca, 1 la prima repriza;)

    cota 22 la stanley =)))

    acum serios....cum de puteti fi atat de disperati dupa un milion....cati dintre voi ati jucat ceea ce ati postat aici?

    ma asteptam ca blogul asta sa fie despre pariuri nu despre maniaci care vor sa ia 100 de ron nemunciti

    apropo parioara...azi a fost un mare BLAT, despre care am auzit si eu pe cai neoficiale chiar daca nu prea primesc info din astea...ma asteptam sa scrii si tu despre el;)

    RăspundețiȘtergere
  28. eu zic Benfica - Guimaraes 2 cota 10.1 .

    RăspundețiȘtergere
  29. Golden State - Oklahoma X @12.00 PublicBet

    RăspundețiȘtergere
  30. Meciul meu pentru Duminica : Deportivo - Villareal over 5.5 la bet365 cota 17 !

    RăspundețiȘtergere
  31. Real Madrid - F.C. Barcelona, Copa del Rey, Spania, (baschet). Câte puncte vor fi obţinute în timpul meciului? Intre 121 - 130. Cota 13. Bwin

    RăspundețiȘtergere
  32. momentan eu conduc :))

    azi propun espanyol real madrid fix 6 goluri @ 13,2 @stanley

    RăspundețiȘtergere
  33. malaga-getafe, nr total de goluri inscrise 6+ cota 11,5 , gamebookers

    RăspundețiȘtergere
  34. ultimul pronostic valabil este al lui crespo pentru ca restul au venit dupa 16:30......

    saptamana viitoare pauza iar apoi am nevoie de 15 oameni pentru urmatorul concurs, care va avea total alte reguli.

    multumesc pentru participare

    RăspundețiȘtergere
  35. vreau sa particip si eu la urmatorul concurs

    RăspundețiȘtergere
  36. Ok, acum a aparut. Sa inteleg ca eu sunt castigatorul acestei saptamani cu cota de 13? Sau e ceva in neregula... Vreau si eu sa ma inscriu la urmatorul concurs. Daca mai sunt locuri :)

    RăspundețiȘtergere
  37. parioara . la urmatorul concurs as dori si eu sa particip daca mai sunt locuri !

    RăspundețiȘtergere