joi, 10 februarie 2011

concursul continua

postati aici....

pana acum conduce:

Kispest Honved spunea...

Aris TT Bank Salonic-Panathinaikos -1 8,50 Cupa Greciei (baschet ) cota oferita de Ladbrokes




30 de comentarii:

  1. Klahn B-Monfils 1 cota 11 bet365

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te supara Parioara, dar care este cota castigatoare dupa ziua de miercuri? Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  3. deci in primul rand te rog sa-mi postezi commentul si sa-mi dai o explicatie,dc cel care zici tu ca a prins ieri Aris la basket nu e nicaieri postat? si cand zic nicaieri ma refer la rubrica unde "TREBUIA" postat de fiecare meciul ptr ziua respectiva...am verificat de 2 ori nu e postat...poate numai vad eu fie....macar arata-mi si mie sa nu mor prost...si fie ptr azi pontul meu Los Angeles Lakers - Boston Celtics pronostic:LA Lakers castiga la diferenta de 7-9 pct COTA:11.00 Bet365

    RăspundețiȘtergere
  4. "DaVi Alejandro DeeJay spunea...

    Kazahstan - Belarus Pronostic: 1 @ 8.5 @bet365
    9 februarie 2011, 12:44"
    asta e ceea ce a postat ptr ieri nicidecum ARIS TT la bascket

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stai ca am incurcat de la comentariul lui de azi scz dar oricum aris nu e postat de nimeni ieri

    RăspundețiȘtergere
  6. a postat la rubrica de ieri...de aceea nu-l vedeti

    RăspundețiȘtergere
  7. gata am gasit era postat in rubrica ptr marti...fie si eu am postat in cea de marti dar cand am vazut ca sa facut o alta rubrica am postat din nou nu am crezut ca se ia in considerare de acolo...scz ptr confuzie

    RăspundețiȘtergere
  8. Inter Milan - Tineret v Vicenza - Tineret 2

    cota 9,00 @ bet365

    RăspundețiȘtergere
  9. ATP - Rotterdam - Feliciano Lopez vs Marcos Baghdatis

    Marcos Baghdatis sa castige primul set si sa piarda meciul @9.5 bet365

    RăspundețiȘtergere
  10. CA SUGESTIE PERSONALA pt tine Parioara baga cu incredere pe Yanina Wickmayer azi are in jur de 1,55-1,60 cota cu Klara Zakopalova /Hmm ))) se pare ca eu conduc in clasament / pt astazi propunerea mea este Boston Celtics -L.A. Lakers /BOSTON bate LA 17-20 puncte cota 17,00 (bet365)

    RăspundețiȘtergere
  11. Un amic din Banja Luka mi-a zis sa merg high stake pe Craiova , cota 1.72 , are cineva ceva info?

    RăspundețiȘtergere
  12. Libertad v Sportivo Luqueno 2 @ 9 @ bet365

    RăspundețiȘtergere
  13. Lugi - Alingsas X Cota 10.00 PublicBet

    RăspundețiȘtergere
  14. eu nu am nici un info.....oricum interesant pont

    RăspundețiȘtergere
  15. Pe Wicknayer am jucat si eu..incredere foarte mare si suma mare

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu imi vine sa kred ce perfect joaca Wickmayer :O:O:O

    RăspundețiȘtergere
  17. acum chiar intervine o manevra urata. doi din cei care au castigat au fost din doua poze pe care le-ai pus tu parioara, poze care nu arata ca mesajele normale de la postare. acum chiar nu pot sa nu fiu suspicios pt ca tu poti inventa acele poze cu acele mesaje cu font negru pe background alb. de ce nu apar mesajele la postarea de ieri. nu ai nici un argument care sa ne faca sa te credem ca nu tu ai facut acele poze in photoshop sau orice alt program de edit photo.
    de acum nu ma voi inscrie la concurs pentru ca nu mai pot sa am incredere nici eu in tine.(chiar daca nu aprobi mesajul asta gndeste-te ca multi realizeaza ceea ce faci.)si cnd ma gndesc ca saptamana trecuta am fost atat de prost incat sa cred sincer ca esti un om corect!

    RăspundețiȘtergere
  18. Steaua - Steaua Rosie over 5.5 cota 17 la bet365

    RăspundețiȘtergere
  19. andrei mama , eu dadeam print screenul din inboxul meu, dar stai linistit ca iti pun print screenul original.

    RăspundețiȘtergere
  20. Gata mama!! scuze!! imi cer scuzeee!! sagetile alea rosii cam agresive totusi!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Meciul meu de astazi:
    GS Warriors - PHX Suns
    Pronostic: GS Warriors sa castige la 1-2 puncte
    Cota: 13.00 @ Bet365

    RăspundețiȘtergere
  22. neata participantilor si tie Parioara ) whazzzaaappp ??? Propunera mea pentru azi este partida din NBA Detroit Pistons-Miami Heat /Detroit sa castige la 7-9 puncte cota 17,00 (bet 365 ) multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  23. neata vreau si eu in primul rand sa fac un comentariu ptr Kispest Honved...nush unde ai invatat tu sa pariezi dar cand cauti o surpriza intereseazate si tu de meciul ala nu lua o cota asa ca e mare si crezi ca iti iese...tia iesit cu Aris ca era logic ca baga panatinoikos rezervele...dar de ex aseara fara sa ai pic de info ai zis ca bate Boston celtics pe Lakers...stiu ca sunt pe primul loc Boston dar uitate si la echipa...aaa si app eu am pus ca bate Lakers la 7-9 pct si a batut la 6...ca altfel eu conduceam momentan dar nu ptr asta postez eu aici...ma refer de ex ieri daca stateai 1min si cautai ce jucatori vor juca sau nu vor juca in meci era clar ca va bate Lakers care nu aveau nici un absent pe langa boston care avea 5 din care 2 foarte importanti care le marcheaza majoritatea punctelor...sau acum contra lui miami dc ai pariat? ca are cota uriasa? deci miami daca nu lipsesc 2 din cei 3 jucatori de baza care marcheaza in medie 65-70 pct pe meci si aici ma refer la James Wade si Bosh...care nu au probleme ptr meciul asta care e clar victoria lui miami si ptr azi exact asta voi prezice cum am zis si la lakers am fost la 1 pct distanta fie
    Pronostic: Miami heat castiga la diferenta de 14-16 pct cota 9.50 Bet 365

    RăspundețiȘtergere
  24. Mda...vad ca unii sunt f f f preocupati de ceea ce fac altii...Andrei, te oftici frate ? ca ai fost aproape ? EI BINE, EU CONDUC , e un joc de noroc , pe care eu l am avut si tu NU. Asa ca nu mai imi da mie lectii daca joaca Abraham Lincoln sau George Washington impotriva lui Ronald Reagan...E bulan , iar eu il iau ca atare. In momentul in care concursul se va baza pe strategie si cote mai mici , ne vom masura si atunci fortele. Ciocu mai mic intre timp ! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  25. Veendam - Almere 2 @10,35 @Pinnacle Sports

    RăspundețiȘtergere
  26. pentru azi:
    Caja Laboral vs Bilbao
    Caja Laboral sa castige la diferenta de 1-2 puncte@10 @bet365

    RăspundețiȘtergere
  27. lasa ca m-a ars azi Wickmayer...perfectiune ...pana la un punct ! damned it, man !

    RăspundețiȘtergere
  28. aici o fi joc de noroc dar eu sper ca la fel ca si mine parioara sa incerce prin concursul asta sa invete lumea cv de la pariurile astea cum sa ardem casele de pariuri si crede-ma ca la surprizele care le zici tu casele de pariuri castig ,noi ar trebui sa fim toti impotriva lor sa le luam si ultimii bani sa-i bagam in faliment...cum de alfel a facut astra de la un meci Manchester United cu Burnley in caz ca nu stii foarte multi au pariat contra M.U. din aceleasi cauze care le zic si eu cum a fost ieri de ex cu boston chiar daca e echipa buna,fara staruri e praf..si miami o sa ia bataie a si luat-o sezonul asta rau de tot dar cand nu joaca cei 3 pe teren...si ink cv nu am dc sa ma oftic ca esti tu primul,din privinta mea ma gandesc ca atat cat o priveste pe parioara nici nu avem noi de unde sa stim daca iti trimite vreun ban in caz ca vei castiga si chiar de e pe bune sau nu e o suma mult prea mica ptr a face prea multe valuri...incerc si eu prin chestia asta sa observ anumite suprize dar nu loterii ca daca iti bagi banii in loterii...o sa iesi pe minus....surprize sunt dar la fel ca si in meciul tau la panatinaikos era de asteptat asa cum era si la Boston...ca mai sunt meciuri dealde Barcelona - Hercules 0-2 asta e dar sa nimeresti meciurile astea e mult mai greu...succes in a castiga acest concurs dar mai important sa castigi in realitate mai mult si nu numai la pariuri...

    RăspundețiȘtergere
  29. (pun pariu ca crapi de ciuda andrei galati)ca te-a intrecut baiatul cu cota 10,00 pe meciul Caja-Bilbao felicitari din toata inima frate !!!

    RăspundețiȘtergere
  30. la faza asta cu banii ai dreptate omule ! Suma asta e mult prea mica pentru ca sa ne omoram atata cu cotele. S-a gandit vreunul ca poate ea se imbogateste inteligent de pe urma ponturilor ?
    motiv pt care este ultimul meu post aici. imi iau la revedere de la toti cei care s-au jucat (pt ca a aratat a joc, sincer) pe acest blog. Nu voi mai posta, pentru ca mi-am dat seama ca nu are niciun rost. Cand e vreun concurs mai interesant poate ca as reveni...dar nu cred. LA REVEDERE BAIETI ! IMI CER SCUZE ANDREI M-A CAM LUAT VALUL/ BAFTA IN CONTINUARE TUTUROR ! BAIETI, HAIDETI SA BAGAM BANI ADEVARATI LA PARIURI, NU PE BLOGURI, SA SE IMBOGATEASCA ALTII DIN MECIURI ! Va salut cu respect ! Bogdan Laszlo din Bucuresti

    RăspundețiȘtergere