luni, 7 februarie 2011

CONCURSUL CONTINUA

CONCURSUL PE ZIUA DE AZI S-A INCHIS.
DE ACUM INCOLO MESAJELE PENTRU CONCURS SE LASA AICI.
DE ASEMENEA PENTRU CONCURSUL DE MAINE, MESAJELE TREBUIE DATE PANA LA ORA 16:30.


MULT SUCCES IN CONTINUARE

 pana acum  conduce:

ASADAR TREBUIE SA DATI COTA MAI MARE DE 5,50


A INTERVENIT O EROARE.BOGDAN IMI CER SCUZE, DAR IERI AM AVUT FOARTE MULTE MESAJE.SI DIN GRESALA NU TI-AM VAZUT PRONOSTICUL.
 DECI CASTIGATOR ESTE:  







49 de comentarii:

  1. 08.02.2011 - Teimuraz Gabashvili v Juan Martin Del Potro - 1 @ 4,33 bet365

    RăspundețiȘtergere
  2. 8.feb.2011
    Fernando Verdasco v Rajeev Ram
    castigatorul primului set : 2 5,50@bet365.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Lincoln - Shrewsbury - Shrewsbury Sa castige ambele reprize @ 9.00 bet365

    RăspundețiȘtergere
  4. davdi ferer-jarkko nieminen castigatorul primului set 2 3,00@bet365

    RăspundețiȘtergere
  5. Parioara.. dupa 2,3 zile sa ne mai arunci si tu un top de cote ale unora. Macar 2 acolo.. caci daca nu stim.. unii dintre noi tot alergam o saptamana dupa o cota de 4 sau 5.. si altul a dat deja una de 6 sau 7.. deci am incerca degeaba.

    Trebuie sa stim si noi unde e ridicata miza.. sa stim dupa ce tragem.

    RăspundețiȘtergere
  6. deci ieri cine a castigat? care a fost cea mai mare cota care a iesit?

    multumesc,

    floooms

    RăspundețiȘtergere
  7. Red Bull Salzburg v Vienna Capitals - X @4.5 BWIN

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey parioara,

    Nu inteleg de ce nu ai postat comentariile mele de ieri...? Semnate sunt, cotele sunt reale, chiar am analizat cotele si a dat-o pe cea de la casa de pariuri cu cea mai mare cota...

    Am spus chiar de doua ieri: Livorno - Vicenza 2, cota 5.50 la Victoria Chandler. Ce nu e ok aici?

    Sincer, nu e corect ce faci mai ales ca pronosticul mi-a iesit si e mai mare decat castigatorul de ieri...

    Deci, ce se intampla? Daca nu dai nici acum un raspuns incep sa imi pierd increderea in tine...

    RăspundețiȘtergere
  9. parioara sa te astepti intrigi pe aici :))

    romanul face multe chiar si pentru 1 milion.

    nu am inteles nimic din comentariul tau de mai sus, deci cine e castigatorul de ieri ce cota trebuie depasita ?!

    RăspundețiȘtergere
  10. PAI INITIAL AM CREZUT CA FLOOMS A CASTIGAT CU COTA DE 3 , LA MECIUL LUI HANESCU, DAR APOI MI-A ATRAS ATENTIA UN CITITOR CA A DAT UN PONT CU COTA 5,50 SI NU I-AM APROBAT COMENTARIUL.SI ASA ESTE.DAR IERI AM AVUT FOARTE MULTE MESAJE.
    ASADAR CASTIGATOR PANA ACUM ESTE BOGDAN.COTA 5,50

    RăspundețiȘtergere
  11. Bv Bogdan.....cred ca ai inchis concursul pe satamana asta cu cota de 5,5. Bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  12. felicitari si tie floooms....si imi cer scuze....
    dar felicitari si tie

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu e nicio problema, voiam sa vad doar de ce nu aparea pronosticul meu.

    Acum inteleg, e totul ok. Multumesc!

    Bafta si tie floooms, bafta si celorlalti, inca se mai poate rasturna situatia. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. se accepta pariuri cu handicap.
    doar scor final , si pauza / final sunt interzise

    RăspundețiȘtergere
  15. Belarus U21 v Moldova U21 2 :))

    cota 6 @ bet365

    RăspundețiȘtergere
  16. România - Ucraina (Teren neutru)

    over 2,5 goluri , prima repriza@ 7,75 @bwin

    RăspundețiȘtergere
  17. kuban krasnodar-dinamo kiev repriza 1 numar goluri ajustabil peste 2 2,5 cota 6.60 @bet365

    RăspundețiȘtergere
  18. St Johnstone v Partick 2 @ 6 @bet365

    RăspundețiȘtergere
  19. Fc Magna Neustadt - First Vienna
    First Vienna to win cota 7,50 (Stanleybet)

    RăspundețiȘtergere
  20. Astăzi propun Irlanda - Tara Galiilor 2, cota 6,50 la casa de pariuri William Hill.

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Brondby - Koge 2 @ 6.00(bet365)

    RăspundețiȘtergere
  23. exces trebuie sa cauti alt meci, deoarece , acesta a fost ales mai devreme

    RăspundețiȘtergere
  24. Billericay Town : Maidstone United 2 cota 6
    stanleybet

    RăspundețiȘtergere
  25. IND Pacers - MIA Heat: MIA Heat sa castige la diferenta de 7-9 puncte @ 7.50 @ bet365

    RăspundețiȘtergere
  26. TNS - Llanelli - 2. Cota de 6.05. PublicBet.

    RăspundețiȘtergere
  27. Glentoran - Dungannon X @6.80 PublicBet

    RăspundețiȘtergere
  28. Atlanta - Philadelphia X @14.00 publicBet

    RăspundețiȘtergere
  29. Gummersbach - Goppingen X @8.50 casa pariurilor

    RăspundețiȘtergere
  30. Grosswallstadt - Magdeburg X @9.00 publicBet

    RăspundețiȘtergere
  31. denys
    ionutz
    alin
    calin
    sunteti descalificati pt ca aveti acelasi ip.
    si dati cote fictive.

    RăspundețiȘtergere
  32. Ceuta -Lorca 2 7,75 (bwin) liga a 3 a spaniola

    RăspundețiȘtergere
  33. Germania- Italia
    Italia să câştige şi peste 2.5 goluri combinate marcate în meci

    7.25 @ Gamebookers

    RăspundețiȘtergere
  34. Parioaro se poate pune : Va fi cartonas rosu in meci ?! da / nu ? sau

    RăspundețiȘtergere
  35. Imi cer scuze...dar au venit niste prieteni la mine dupa scoala sa facem un proiect si eu cand am postat au vazut si au vrut sa posteze si ei.
    Doar meciul Glentoran - Dungannon este valabil. Si am gresit cand am postat prima oara. Glentoran - Dungannon 2 @6.80 publicBet. Probabil de asta ti sa parut ca era cota umflata

    RăspundețiȘtergere
  36. chris...de preferinta nu...fara cartonase rosii :))

    iar denys...ok...iti ramane acest pronostic

    RăspundețiȘtergere
  37. Romania - Ucraina
    handicap Ucraina -1.5,-2.0 @6.40@bet365

    RăspundețiȘtergere
  38. TNS - Llanelli , Cate goluri vor fi inscrise ? 1 gol , cota 7 la bwin

    RăspundețiȘtergere
  39. Lokomotiv Moscova - Legia Varsovia 2 pauza/2 final...cota 5,75...party bets...un tip din Iasi

    RăspundețiȘtergere
  40. atlanta-philadelphia nba..X cota 14..publicbet roby timisoara

    RăspundețiȘtergere
  41. parioara te rog eu abia am inceput munca nu pot veni mai devreme de 16:30 in unele zile,te rog accepta-mi pariul oricum eu pariez noaptea pe baschet asa ca nu am vreun advantaj fata de ceilalti
    Indiana Pacers - Miami heat
    pronostic:Miami heat castiga la diferenta de 14-16 pct cota 8.00 BET365 si te rog sami spuni daca mi-l accepti

    RăspundețiȘtergere
  42. au fost acceptate. e singura exceptie.
    mult succes

    RăspundețiȘtergere
  43. aaa si eu sunt cel de ieri cu pontul dallas castiga la 17-20pct ptr datele mele ma refer ca le-am trimis atunci am scris alt pseudonim"andrei galati" ca am mai observat un andrei aici sa nu fie confuzie

    RăspundețiȘtergere
  44. spania-columbia 2...cota 15 bet365

    RăspundețiȘtergere
  45. Pentru azi eu propun meciul San Antonio Spurs - Toronto Raptors,pronostic:San Antonio Spurs castiga la diferenta de 14-16 pct;Cota:9.50 Bet365

    RăspundețiȘtergere
  46. Jill Craybas v Ana Ivanovic 1 @10 bet365

    RăspundețiȘtergere
  47. Aris TT Bank Salonic-Panathinaikos -1 8,50 Cupa Greciei (baschet ) cota oferita de Ladbrokes
    CSAK A KISPEST !!!

    RăspundețiȘtergere