miercuri, 23 februarie 2011

JUST FOR FUN

12 comentarii:

  1. am o rugaminte la tine. Poti sa-mi dai si mie un site de clasamente, din care sa vad si ce echipe sunt la retrogradare si care merg in cupele europene sau care intra in play-off (sunt evidentiate cu alte culori in clasament)? Eu ma uitam pe betexplorer, dar nu da informatiile de care am nevoie la toate campionatele.

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. SI IN PARALEL CU ACELE SITURI POTI FOLOSI SOFTUL DE LA WWW.SPORTSKEEPING.RO.DOWNLOADEAZA-L DE ACOLO...SI GASESTI MULTE STATISTICI

    RăspundețiȘtergere
  3. sau vitibet.com

    Si-ti dau si procente pt victorie sau egal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Manchester City - Aris > 1 @ 1.2
    Liverpool - Sparta Prague > 1 @ 1.38
    Paris St Germain - BATE Borisov > 1 @ 1.45

    O parere despre aceste meciuri parioara ?

    RăspundețiȘtergere
  5. ar trebui sa bata toate 3.....lejer....

    RăspundețiȘtergere
  6. Bayer Leverkusen - Metalist > x
    Ajax - Anderlecht > x sau chiar 2

    Sanse? Mari, mici?

    RăspundețiȘtergere
  7. anonim la leverkusen e mai greu , dar nu imposibil....dar la ajax...parca asa am gandit si eu....as miza un 2.....oricum felicitari pentru curaj

    RăspundețiȘtergere
  8. La PSG poate va exista si riscul de a se multumi chiar si cu un 1-1. Avand in vedere ca a fost 2-2 in tur.

    Parioara.. de Zenit ce spui ? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Parioara multumesc
    @Lusio - ma cam oftica sa vad procentele, fiindca ma influenteaza, cred, negativ. Sunt procente de 80% care nu ies si destul de frecvent.

    RăspundețiȘtergere
  10. A iesit!?!?! Ce inseamna?!?!?

    RăspundețiȘtergere