joi, 3 februarie 2011

robrica noua

aceasta este o rubrica noua speciala pentru cei carcotasi.procentajul de meciuri castigate date in aceasta rubrica , va fi de 100%. MULT SUCCES T.G.

Bari    -    Inter
INTER +3,5 @ 1,008

Gaziantepspor    -    Galatasaray
UNDER 8,5 GOLURI......LA PAUZA @ 1,00006

AM MARE INCREDERE IN ACESTE MECIURI

am adaugat pentru la noapte , special pentru T.G.:
Sao Caetano    -    Prudente    over 0,5 aruncari de la margine @ 1,0009
dar e destul de greu meciul.sper sa ai noroc 

7 comentarii:

  1. o sa te imbogatesti jucand asa!

    dar te apropii usor usor de adevar!!!!incepi sa prinzi ideea ;) si vorbesc foarte serios!!

    faza e ca la ce pariuri aiurea pui tu, e posibil sa le pierzi si pe astea ;))

    eu iti doresc succes!! cred ca doar pe astea 2 le prinzi pe ziua de azi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Parioara. lasa-l pe tg. el e in tr-o lume a lui cu multe fumuri si aere urat mirositoare. el zicea contra tot timpu.
    eu te sustin !! o sa iti revii sunt sigur.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii prea bine ca o atitudine superioara enerveaza pe oricine "tg".Pune respectul pe primul loc si da-ti o parere personala cu mai multa politete.Daca esti asa de sigur pe unele meciuri eu chiar te rog sa-ti exprimi parerea despre aceastea in rubrica dedicata tie.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu inteleg parioara, tu spui ca meciul galatei se vor inscrie sub 9 goluri pana la pauza , asta e pariul ?

    RăspundețiȘtergere
  5. :) genial!!! am gastigat cu aceste pronosticuri!!!
    @parioara oare TG s-a prins de ironie? :)))))

    RăspundețiȘtergere