miercuri, 23 februarie 2011

Inter M. - Bayern M.

va fi un duel foarte interesant.

de urmarit:

duelul dintre maicon - ribery
duelul dintre robben -chivu(zanetti)
sneijder
gomez

sunt 2 echipe care au foarte multe rezultate de tip over 2,5.
extremele lui bayern sunt incredibile.
defensiva lui inter pare subreda in acest sezon.
sneijder are pofta foarte mare de gol
robben are 5 goluri in 6 meciuri

va fi greu pentru inter astazi.nemtii cu siguranta doresc revansa dupa infrangerea din finala ch league.
am vrut sa joc over 2,5 @1,80 , dar pentru siguranta...si cu incredere foarte mare ....recomand:

ambele echipe dau gol @1,58

6 comentarii:

  1. buna parioara,eu o sa incerc ceva mai riscant bayern marcheaza in ambele reprize cota 4 si roben marcheaza oricand cota 3,30cu o miza mai mica bineinteles :P c parere ai??

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am luat ca da gol Bayern si fu bun.. dar degeba ca m-a scos ce pare un mare blat in handbal.

    O echipa din Suedia.. locul 3 (cu multe victorii acasa) cu penultimul loc (una slaba in deplasare pana la meciul asta).. in prima repriza conduceau aia de pe locul 13 cu 12 goluri avans. In 9 minute s-au dat vreo 10 goluri iar echipa mea cica "MARE".. doar cu 4 statea in cont. :-j (vorba unui alt tzapit.. "Ce rahat, parca ar juca cu o campioana mondiala nu una pe la retrogradare")

    Pana la urma luara bataie la 6 goluri echipa mea jucand ACASA. De tot rahtul. Si luasem deja si alte meciuri dar cu asta, degeaba.

    Si azi mai aveam sansa mare la un bilet.. luasem 4 meciuri.. dar se gandi proasta de "Sahara" Peer from Israel.. sa ia o bataie mare gen 6-0, 6-1.. ASTA DUPA CE DADUSE DE PAMANT CU KUZNETOVA in turul precedent. Ce credeam ca va fi easy la meciul asta, fu dezastru.

    O zi de miercuri Groaznica am avut. Cu niste idioti/idioate la gramada. Deja am boala pe Peer asta, dar'ar boala-n ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. AU FOST MULTE SCORURI CIUDATE.UITA-TE SI LA PANATHINAIKOS LA BASKET...

    RăspundețiȘtergere
  4. A da.. citii undeva ca aveau cota foarte mica si tot tzapi pe unii :))

    Jale in ziua asta de miercuri. JALE. Mai ca te face sa renunti la ce fu azi.

    Nu fu de ajuns ca-mi facu nervi proasta, mai venira pe seara si ratatii astia de suedezi.

    Imi tot doresc sa scap de unele sporturi gen Baschet, hockey si handbal.. dar cateodata parca nu mai ai ce sa tot gasesti BUN si-n fotbal. Si sari pe clasamente la celelalte sporturi.. si speri ca vor tine cont de clasamentul ala.. dar astia se pisa grav pe clasamente cateodata (cam de multe ori asa)

    Ce fu azi in handbal si chiar si la baschet......mare jale.

    Nu-mi venea sa cred cand vazui in prima repriza o echipa considerata TARE ACASA.. condusa: 4-14 de una considerata slaba in deplasare.....

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar ca a fost groaznica ziua de azi....sper sa recuperam maine...dar la ce scoruri au fost pana acum in europa league...:((

    RăspundețiȘtergere