marți, 1 februarie 2011

Coventry - Nottingham

1x @ 1,65

8 comentarii:

  1. la acest meci nu as incuraja pariul tip under/over ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nottingham este o echipa foarte buna...
    Coventry este o echipa care trage la promovare, joaca frumos, doar ca in ultimele etape nu au avut rezultate, desi jocul lor a fost bun, si pe alocuri chiar spectaculos.

    eu am sa joc cu miza mica chiar si
    coventry -1,5 @ 6,90

    RăspundețiȘtergere
  3. sub2.5 goluri se vede din avion....nottingham joaca foarte inchis in deplasare.....daca reusesc sa dea un gol pe contraatac au inchis meciul....

    coventry joaca binisor, dar nu marcheaza (7 goluri in ult 10 meciuri....in anglia 2 e foarte putin)..nu au fata de promovare....

    mai ales ca azi intalnesc una din cele mai bune aparari....

    nu cred ca bate coventry sub nicio forma....

    X sau 2 ( 0-1 sau 1-1 scor exact)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am pariat o suma mica pe Nottingham.Mi se par mai in forma...

    RăspundețiȘtergere
  5. fiecare e liber sa parieze ce doreste.mult succes

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi la fel.poate ajung si eu la nivelul tau in privinta pariurilor.eu sunt inca un mare amator :))

    RăspundețiȘtergere