joi, 10 februarie 2011

Steaua Bucharest - Crvena Zvezda

Steaua Bucharest    -    Crvena Zvezda   2 @ 2,5

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca n-am apucat sa va sugerez sa pariati impotriva lui Cleveland aseara...sper insa ca avem dreptate cu meciul asta, ca si eu stelist fiind tocmai ce am pariat 2 inainte sa citesc sugestia ta.

    Anyways, deseara in NBA Boston Celtics sa-i bata pe LA Lakers 9/10 incredere. Astept cota inca, dar cred ca va fi cam 5/7. Apropos, legat de NBA, eu sunt de parere ca nu se merita pariat pe handicap de puncte. O victorie tot victorie ramane indiferent de diferenta (Ex: Dallas a batut Cleveland cu doar 3 pct- de aceea erau favoriti aseara, iar aseara Dallas a castigat la Sacramento cu 2 pct...plus ca-mi aduc foarte bine aminte cate bilete am pierdut pentru un singur pct diferenta la handicap...Boston la NYC, SAS la Denver, NYK cu Indiana...well, eu mi-am invatat lectia. Sper sa va ajute si pe voi sfatul acesta). Inca ceva legat de NBA, daca pariati "money line- sa castige chiar si in overtime", in conditiile in care echipa pariata este favorita, daca pariati pe handicap -1 sau -2, primiti cota mai mica decat la money line ;-)

    Ahh si sa nu uit...cred ca pentru maine merita incercat la tenis Roberta Vinci v Ana Ivanovic 1 (12/5). Ivanovic nu joaca nimic de multa vreme.

    RăspundețiȘtergere