luni, 28 februarie 2011

Le Havre - Tours

over 2,5 @ 2,40 @ bet365

10 comentarii:

  1. Buna Parioara. Ce incredere ai in acest meci? Te intreb pentru ca vineri am pus Under 2,5 la Laval cu Boulogne si am pierdut un bilet de 4 meciuri doar pe acest eveniment. Crezi ca va iesi?

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa te rog frumos daca poti sa postezi print screen-uri cu biletele plasate de catre tine. Ai putea sa faci lucrul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  3. incredere in acest meci am 5 din 10....iar referitor la printuri , am explicat mai devreme ca eu nu joc online decat din placere si mai mult la cazinouri.biletele mele se joaca in anglia de prieteni de ai mei , care se ocupa numai si numai cu pariatul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles Parioara.Insa as vrea sa te rog frumos daca ai putea sa treci macar suma care o pariezi ca sa ma orientez si eu cat sa pun si pe care meciuri sa pun mai mult si pe care mai putin. Ti-as fi foare recunoscator. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa las increderea, pentru ca daca las suma jucata , o sa intre unii sa spuna ca ma dau mare , si ca-mi bat joc...

    RăspundețiȘtergere
  6. Este bine si asa. Daca increderea este aceeasi la 2 meciuri, asta va insemna ca ai jucat aceeasi suma la amandoua? Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu neaparat aceeasi suma , dar apropiata oricum

    RăspundețiȘtergere
  8. parioara mersi pentru pontu asta. Ma face de banii :X dau un suc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Neatza Parioara! Ieri ai avut o zi foarte buna. Felicitari! Te rog sa imi zici, unde ma sfatuiesti tu sa joc pe internet? Am observat ca bwin nu are handicapuri asiatice ajustabile si de asta te intreb. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  10. bet365 sunt cei mai buni...parerea mea.au live foarte bun , asiatice beton , si sunt seriosi

    RăspundețiȘtergere