joi, 3 februarie 2011

profit 57 %

Beck K. (Svk)    -     Soeda G. (Jpn)   1 @ 1,57

10 comentarii:

  1. Ciao parioara ! Tot respectu` pentru tine si nu lua in seama toti "pariorii..." ! Ce parere ai azi de Amkar Perm - Vointa Sibiu ? tks in advance

    RăspundețiȘtergere
  2. merci zizoubet....
    am o intrebare: la ce agentie ai gasit meciul acesta pentru pariat?

    RăspundețiȘtergere
  3. locala...casa pariurilor...6.80 sibiul...doar cu asta ma ocup si eu...

    RăspundețiȘtergere
  4. aham....
    pai sa-ti explic cum sta treaba cu meciul acesta.
    sibiul si-a pierdut portarul titular...un pion extrem de important...sibiul a primit doar 4 goluri in tur.in rest nu au facut transferuri.sibiul este la al 2 lea meci amical.ar trebui sa bata amkar....pt ca totusi, au un lot mai bun....dar in amicale....se poate intampla orice.zizoubet, momentan sunt cu increderea la pamant, dupa ziua de ieri, si nu te pot sfatui la acest meci.
    as alege rusii, dar cu miza si incredere mica

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ieri am jucat doar barcelona under 3.5...cota 1.9 la casa p...dau un cockteil cand apar prin zona...tks...keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru Sibiu imi cer scuze...din cauza mea ai pierdut...poate daca nu te intrebam de meci nu il luai in considerare..,avea 2.55 local...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu din cauza ta....stiam de meci...dar am uitat....dar am pierdut in ultima secunda...si plus de asta arbitrii au furat pe fata...
    asta e...multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  8. sibiul avea 2 puncte avans cand mai erau 18 secunde, si aveau 2 aruncari libere...
    le-au ratat pe amandoua, si steaua a trimis meciul in prelungiri in ultima secunda.iar in prelungiri, arbitrii au facut meciul praf.mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  9. salutare...ce parere aveti de inter?....dupa mine nu cred ca ar putea pierde...pe ce ati merge?...over2.5(1.80) sau inter -1.5(2.50)?

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu merg pe 2 pauza la Inter cota 2.00

    RăspundețiȘtergere