vineri, 19 noiembrie 2010

CE JOC EU AZI? EU JOC DOAR SINGLE, IAR PARTIDELE DIN LIGA A 2 A LE VOI JUCA COMBINAT LA O AGENTIE DIN ROMANIA PENTRU CA NU SUNT IN ANGLIA

PANDURII-FC BRASOV psf 1
RAPID-U CLUJ -U CLUJ +1,5
GAZ METAN DA GOL
GLORIA BUZAU-CEAHLAUL 2
DACIA MIOVENI-PETROLUL 1

24 de comentarii:

  1. parioara ce parere ai de meciul psg-caen?!?! ce zici bate psg?

    RăspundețiȘtergere
  2. caen are 3 infrangeri consecutive si 7 partide consecutive de cand nu a mai castigat.psg eu zic ca sta super bine in campionat.caen joaca destul de bine in deplasare, remizand cu locul 3 locul 9 si locul 10, si castigand la marseille si lorient.sunt o echipa care joaca foarte defensiv in deplasare si musca pe contre.e un meci dificil parerea mea, si nu as paria pe acest meci.

    RăspundețiȘtergere
  3. tocmai am vazut remuzatul de la meciul cu lille. si au jucat bine. si parerea mea lille este mult mai ofensiva decat psg.. au primit 2 goluri si au dat 5. psg nu sjtyu daca are fortza sa faca asta! Nu il mai joc nici eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare !

    "RAPID-U CLUJ -U CLUJ +1,5" adica nu bate rapidul la mai mult de 1 gol ?

    Zilele trecute ai spus ca vezi etapa cam asa :
    rapid - cluj 0:1 1 adica victorie la handicap a rapidului.

    Ce te-a facut sa te razgandesti ?

    RăspundețiȘtergere
  5. problemele interioare la rapid, faptul ca la cluj e ultimul meci ca antrenor al lui claudiu niculescu si sunt sigura ca va dori sa ciupeasca macar un egal, iar clujul a jucat foarte bine la dinamo acasa si cu cfr cluj, deci in meciurile importante se mobilizeaza bine

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanatatea Cluj - Gloria Bistrita II 1 cota 3.40 pe bwin incepe la 14.00 bafta 9/10

    RăspundețiȘtergere
  7. sper sa va pot arata maine biletele....akum are 3.20

    RăspundețiȘtergere
  8. ...2.95....doar juniorii la oaspeti

    RăspundețiȘtergere
  9. parioara as juca si eu ceahlaul da in ultimele 2 etape a facut egal in deplasare...sti ceva in plus?:P

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am informatii extra, dar asa simt eu la meciul asta!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Stuttgart (Am) - Braunschweig. Victorie Braunschweig cota 1.90 incredre 8/10. Braunschweig locul 3 cu 35 de puncte Stuttgart(Am) locul 13 cu 18 puncte.

    RăspundețiȘtergere
  12. 1-0 sanatatea min 14 ....good start

    RăspundețiȘtergere
  13. 2-0 sanatatea min 42....a jucat cineva?

    RăspundețiȘtergere
  14. bravo zizoubet....eu am vrut sa pun dar nu am cont la bwin...dar d unde ai stiut ca gloria e cu juniorii???

    RăspundețiȘtergere
  15. tns-llanelli tzara galilor,ce parerea ai de meciu asta parioara?merge jucat 1 la o cota de 1,55?

    RăspundețiȘtergere
  16. @Zizoubet
    Am jucat eu pe Sanatatea Cluj.
    I-am prins la 2.95 la betoto in solist, si in 1.6 la handicap 1:0 la acoperire pe egal.

    merci !

    RăspundețiȘtergere
  17. COSMIN22: NU CUNOSC FOTBALUL DE ACOLO, DAR LA O PRIMA VEDERE, EU ZIC CA AR TREBUI SA BATA, DAR AM INCREDERE MICA PT CA NU CUNOSC ECHIPELE, SI NU AM NICI O INFORMATIE...

    RăspundețiȘtergere
  18. gol brasov!!! il am gg! ce zicetzi egaleaza pandurii??

    RăspundețiȘtergere
  19. goool pandurii!!!! 1-1! bine baietzii!:P

    RăspundețiȘtergere
  20. este limita mare de pariu la betoto...nu am pariat niciodata...sunt seriosi?

    RăspundețiȘtergere
  21. betoto apartin de bwin. Au aceeasi platforma online. Deci cand spui betoto spui bwin.

    RăspundețiȘtergere