joi, 11 noiembrie 2010

STATISTICA BLOG-PENTRU CEI CARE SPUN CA NU AM NICI 25%

AM DAT 102 PONTURI DIN CARE 73 AU FOST CORECTE, CEEA CE INSEAMNA 71,56%


V-AM REPETAT, NU MAI JUCATI MAI MULTE MECIURI PE BILET.


TREABA VOASTRA.PLECATI PE WWW.PARIORI.RO

21 de comentarii:

  1. Nu ai cu cine...Si eu as vrea cu 5 lei sa fac 500 de lei si sa prind 10 meciuri pe un bilet dar asa ceva nu e posibil decat foarte foarte rar ! Pariati cu rabdare si pe meciuri bine studiate si sume mai maricele dupa bugetul si posibilitatea fiecaruia...Jucati un sistem martingale sau bagati-va la safe bet-uri

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ca nu ai cu cine.pai eu aveam cont pe un portal care oferea ponturi platite.si mi-am facut cont pentru o luna la tipul care era maram cel mai bun la fotbal.in primul weekend a dat 6 meciuri din norvegia cu under sau over toate corecte,dupa care a gafat-o normal.per total a dat cam 50% corecte, iar cand am intrat la stats avea 56% procentaj per total, si el era expert.dar voi nu puteti intelege acest fenomen.bafta in continuare.andrei din IS

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am scris aiurea la Nume/Adresa URL www.chris.ro nu am crezut ca exista un asemenea site:)))=))) acuma am vazut ce porcarii is pe site-ul ala=)):))..

    RăspundețiȘtergere
  4. M-AM MIRAT SI EU CAND AM INTRAT SI AM VAZUT CE ERA ACOLO, DAR AM ZIS CA VEI FI UN TIP MAI EVLAVIOS :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum pot sa apara nickul meu Chris...in loc de anonim ?! dar fara sa dau vreo adresa de wordpress,blog...ca nu am asa ceva :)) in afara de hi5...CHRIS

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu obisnuiesti sa joci cate un singur meci pe bilet?Cam ce miza bagi?

    RăspundețiȘtergere
  7. DEPINDE DE INCREDEREA PE CARE O AM IN MECI.CEA MAI MARE SUMA PARIATA A FOST DE 500 MILIOANE VECHI, ANUL TRECUT LA REAL MADRID-OSASUNA.ERA PE FINALUL CAMPIONATULUI, SI AM PARIAT REAL MADRID CASTIGA SI OSASUNA DA GOL.MAI PE INTELES REAL MADRID SI PESTE 2,5.ERA BETUL ANULUI

    RăspundețiȘtergere
  8. DAR EU SUNT MICA.SA VEZI CUM JOACA PRIETENII MEI IN ANGLIA!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. TOTI CEI CARE FAC BANI GREI DIN PARIURI JOACA SINGLE

    RăspundețiȘtergere
  10. SE FAC BLATURI MULTE, SUNT MULTE ARANJAMENTE.BLATURI SUNT SI IN ROMANIA SI IN GERMANIA ANGLIA...ETC....SA NU MAI VORBIM DE ITALIA,UNDE COTA LA MECI EGAL PE FINAL DE CAMPIONAT AJUNGE LA 1,30.
    VA ZIC ASA.GRIJA LA:
    DIN ROMANIA:TIMISOARA SI CRAIOVA
    GERMANIA:BAYERN
    BELGIA:MAREEEEE GRIJA LA ANDERLECHT SEZONUL ACESTA.SUNT IN STARE SA PARIEZ TOTI BANII DIN LUME CA ANUL ASTA ANDERLECHT NU CASTIGA CAMPIONATUL
    TURCIA:MULTEEEE
    OLANDA;AJAX
    SPANIA:REAL MADRID SI VALENCIA

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi aduc aminte cu placere de meciul Real Madrid cu Osasuna,pentru ca am castigat si eu niste banuti frumosi atunci.Era ultimul meci pe care il mai aveam pe bilet.Am avut mari emotii,a fost un meci de infarct.Tin minte ca a ratat osasuna o ocazie uriasa,au scapat doi jucatori de ai lor singur cu casillas si au ratat,iar apoi realul a castigat in ultimul minut,prin golul lui ronaldo,daca nu ma insel.Daca ti ai permis sa pariezi suma asta,inseamna ca dispui de un buget considerabil pentru pariuri :)

    RăspundețiȘtergere
  12. AM 26 DE ANI, SI TOT TIMPUL AM AVUT O SITUATIE FINANCIARA BUNA.DAR DE CAND CU PARIURILE SI CU ANTURAJUL AM O SITUATIE SI MAI BUNA.ITI POT SPUNE LEJER CA BANII NU MAI SUNT O PROBLEMA PT MINE.DAR O SA MA CUNOASTETI CU TOTI MAI BINE IN RETURUL LIGI1, CAND VA INCEPE O EMISIUNE DESPRE PARIURI LA TELEVIZOR.MAI MULTE NU MAI SPUN CA E CONFIDENTIAL

    RăspundețiȘtergere
  13. Putem stii si noi de unde ai informatiile astea?Sunt surse credibile 100%? adevarul e ca ajax a comis o de vreo 2 ori acasa,ceea ce e destul de suspect.Un club ca real madrid imi e greu sa cred ca poate recurge la astfel de mizerii,in ciuda sponsorului care le sta pe piept.Cat despre turcia,acolo te poti astepta la orice.Referitor la Craiova,stiu sigur ca meciul din cupa cu pandurii a fost blat.Eu sunt din Targu-Jiu si am vazut jucatori de la pandurii care au pariat scor corect 2-0 pt craiova.Ba chiar,am auzit ca si meciul din campionat,cand a batut pandurii cu 3-1,ar fi fost aranjat.Desi tin cu craiova,sunt dezamagit de lucrurile astea.Dar na,tentatia banilor e foarte puternica :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Multi inainte ! Abia astept sa inceapa emisiunea :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Si daca tot te ai gandit sa ti faci blogul asta,nu ne poti spune si noua cheia succesului?Pronosticurile tale sunt binevenite,si in marea lor parte,se dovedesc a fi inspirate,insa parca nu e suficient pentru "a da lovitura".Mai multe detalii nu ne poti da?

    RăspundețiȘtergere
  16. Turcia e cea mai imputita in blaturi.. M-au ars de multe ori chiar in toamna asta. Mi-am propus sa nu mai pariez pe turci cel putin ceva anisori. Ultima gaura mi-a dat-o BESIktas.. la 29 de mil. Aveam 2 bilete pe unu 20, pe altul 9. Singurul meci si ultimul de pe aman2.. Bataie acasa.

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca intr-adevar ai ajuns asa de "bine" cu un buget asa mare si cu relatii asa de bune, ma mir ca vorbesti chiar asa de mult aici la 'comentarii' si raspunzi la asa de multe cretinitati/naivitati de pe aici !

    RăspundețiȘtergere
  18. dupa ce ca fata asta va da pronosticuri bune aproape in fiecare zi mai ziceti ca nici 25% nu sunt corecte.astia care au zis asa nu mai merita nici un pronostic.

    RăspundețiȘtergere
  19. eheeeeeeee....scandal in paradis....parca incepusem un plan de 100 RON si ramasesem la pariul de 15 ....pai ori suntem pariori ori nu mai suntem ????? in primele doua zile a fost ghinion curat ...meciul din anglia din ziua treia ...parerea mea trebuia evitat....dar la fel de bine putea sa iasa ....asa ca hai sa continuam !!!!!!

    RăspundețiȘtergere