joi, 11 noiembrie 2010

TOTI BANII PE CFR CAND VA JUCA LA BISTRITA.E CLAR.E BETUL SAPTAMANII

22 de comentarii:

  1. Exact asta ma intrebam si eu...."Nu va fi un 2 solist la Bistrita?"...cota 2.20...hmm

    RăspundețiȘtergere
  2. Spune-mi te rog frumos daca esti 100% sigura ca vreau sa pun de pe acuma ca are cota 2.15 ! Vreau sa pun acuma multi bani ! Astept un raspuns cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  3. Crezi k ii bate in campionat?Ce te face sa crezi asta?Poate face X

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce,crezi ca a fost blat azi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Crezi ca a fost blat azi ? Si e betul pt saptamana viitoare :D Meciul cade luni.

    RăspundețiȘtergere
  6. NU POT SPUNE CA A FOST BLAT, CA POATE MA CAUTA AIA DE LA DNA.DAR STIU CA CFR ARE MAI MULTA NEVOIE DE 3 PUNCTE IN CAMPIONAT.CUPE AU TOT LUAT

    RăspundețiȘtergere
  7. CFR in campionat e pe locu 9 si nu prea mai are sanse la titlu...e chiar destul de greu si sa ajunga in Europa League ! Nu crezi ca ar fi fost mai simplu sa ajunga in Europa League prin castigarea Cupei Romaniei ?! Totusi au fost la un pas de semifinale si nu mai aveau foarte mult...Cartu a fugit dupa tusier sa il loveasca...bine aici poate fi si teatru , ca sa mascheze :) Astept un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa fie rosu acum la Rapid - Steaua !

    RăspundețiȘtergere
  9. teatru clar!!!! pai pe final de meci a avut cfr-ul 3 ocazii, si nu au vrut sa dea nici macar pe poarta, din pozitii excelente.o sa bata la bistrita, iar apoi o sa zica bistritenii ca au fost obositi dupa meciul de cupa, bla bla bla

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bazez pe tine..cand vi pe la Arad dau o pizza daca iese ! Ce spui sa il pariez acuma ? banuiesc ca o sa scada cota pana luni

    RăspundețiȘtergere
  11. Am pariat , sper sa iasa ca am ochit in mol ceva ceas mortal si trebe sa il achizitionez :))) Ori la bal ori la spital ! Ne auzim mai incolo aici pe blog

    RăspundețiȘtergere
  12. Esti 100% sigura ca bate cfr la bistrita?Spune mi si mie pe ce te bazezi cand zici asta?Ce argumente ai?Mersi anticipat

    RăspundețiȘtergere
  13. din pacate din cauza pronosticurilor tale am reusit "performanta" sa nu mai castig nimic...citind blogul tau am pus alte pronosticuri decat cele pe care le aveam eu in minte crezand ca esti un jucator de pariuri mai bun decat mine...m-am inselat si cred ca sunt multi care se afla in aceasi "oala" cu mine

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt cam sceptic.. Sper sa nu ne-o luam in bot in masa luni :))

    In alta ordine de idei.. ma impresioneaza faptul ca-ti ies "gol marcat" in cupe din partea echipelor de divizii inferioare :D

    Dupa aia de ieri cu Madrid acum iese si la Valencia :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Pot sa stiu de ce nu a aparut comment ul meu?...Daddy

    RăspundețiȘtergere
  16. Bla Bla...tu si fotbalul...pui un pariu cu mine...daca Cfr nu bate .. tu inchizi site-ul ..daca Cfr bate eu ma las de pariuri si o sa postez peste tot linkuri cu site-ul tau!

    RăspundețiȘtergere
  17. In ciuda criticilor,eu te sustin in continuare si te felicit pentru modul cum joci.M a impresionat faptul ca ai avut curaj sa pariezi pe faptul ca echipele din diviziile inferioare din spania,marcheaza impotriva realului si valenciei.Mult succes in continuare si nu te lasa descurajata de comentariile rautacioase si critice.E destul de greu sa multumesti pe toata lumea.Astept in continuare pronosticurile tale.take care

    RăspundețiȘtergere
  18. Lasati-o mah oamameni buni pe fata in pace...cat timp a dat niste super ponturi toata lumea era pe aici in limba si o aprecia...acuma cum nu va iese voua bani de o bere imediat incepeti pe aici cu criticile...Sebastian incepe cu propuneri cretine in materie de site-uri...Ala reuseste performante extraordinare sa nu mai castige nimic !

    Nu va obliga nime sa intrati aici pe blog , sa nu mai spuneti ca va influenteaza , dar ma gandesc ca din moment ce intrati pe un blog de pariuri sportive nu va merge foarte bine si incercati ceva nou , ca daca erati asa profesionisti pariati dupa capul vostru .

    RăspundețiȘtergere
  19. chris nu te baga in seama...femeile sa stea in bucatarie ca doar acolo se pricep..in fotbal vb mult si aiurea..si castig f bine din pariu..mersi ca mi porti de grija..tocmai mi-a venit ideea sa pariez invers de ce zice parioara..va anunt intr-o saptamana cati bani am facut asa !

    RăspundețiȘtergere