luni, 29 noiembrie 2010

azi

asadar am spus inca de vineri ce voi juca la barcelona-real madrid.cotele mi se par foarte bune.
apoi astazi gloria bistrita are nevoie de victorie, si sper sa nu o rateze.
asadar gloria to win
gaz metan to win
craiova pare o echipa umflata cu pompa.gazul joaca destul de bine, iar craiova joaca decent.dar cota oferita pentru victoria gazului este de nerefuzat.la craiova sunt multe incertitudini in vestiar.piturca vrea sa aduca mai multi  jucatori in pauza de iarna, iar anumiti jucatori nu stiu daca vor mai continua la craiova.gaz metan a pierdut puncte pe propriu teren doar cu primele 4 clasate din liga 1, iar craiova este departe de acea zona.

9 comentarii:

  1. ce parere ai de inscrie bursaspor?
    Vreau sa pun un bilet bistrita bate (poate handicap dar ma mai gandesc) gaz inscrie si bursa inscrie.La ultimele doua vad ca deja ti-ai exprimat opinia.Merci

    RăspundețiȘtergere
  2. e greu meciul din turcia. e locul 2-contra locul 3.nu pot sa-mi dau cu parerea

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sincer cred ca voi merge pe Leo Messi nu inscrie cota 1,8. Mi se pare un bet bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gaz metan - craiova este cam blat.. cine cunoaste fotbal cu adevarat isi da seama daca s-a uitat la meci pana acum... probabil se vrea a fi 00 sau in orice caz egalitate... golul de acum al gazului a fost asa cam ciudat.. aproape sigur nu a vrut sa dea gol.. de-abia a lovit mingea aia..
    CRAIOVA EGALEAZA 100% !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie mi-a cam parut ciudata evolutia echipelor...

    RăspundețiȘtergere
  6. INCREDIBIL.. a aparat penalty !
    OARE SUNT PUR SI SIMPLU JUCATORII ATAT DE PROSTI SI INDOLENTI..?!?!
    4 min prelungiri.. hmmm, cam mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. n-a egalat dar imi convine pt ca am jucat pe gaz-metan.. :)
    PS: parca ziceai ca inchizi blogu ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce jock la Barcelona cu real ca Nu am inteles

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am pus ca
    real madrid da primul gol
    barcelona are mai multe aruncari de la margine
    si messi nu da gol
    dar se poate intampla orice.doar e meciul meciurilor

    RăspundețiȘtergere