marți, 23 noiembrie 2010

FC Basel - CFR Cluj

acesta este genul de meci care indica clar un favorit.toata lumea pariaza azi pe basel, si de obicei aceste meciuri au un final neasteptat.cfr are probleme mari in aparare, in atac, iar rezultatele sufera.basel joaca ofensiv si destul de bine.am vrut sa merg si eu pe basel, dar parca prea multa lume joaca azi pe ei, asa ca am dat inapoi.intai am vrut sa joc over 4,5....apoi am vrut sa joc PSF 1, si in final m-am decis sa joc CFR da gol @1,50.cfr a inscris si la bayern si la roma, si pe langa golurile marcate au mai avut si alte ocazii mari.meciul poate sa aduca victoria baselului, cum la fel de bine poate sa fie un egal cu multe goluri.eu voi miza pe faptul ca cfr da gol, iar cota este mai mult decat generoasa.
over 2,5 poate fi alta optiune dar cu incredere mai mica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu