miercuri, 10 noiembrie 2010

IMI CER SCUZE

SINCER NU CREDEAM CA POT JUCA ASA URAT.NU MA ASTEPTAM LA UN DERBY DIN ANGLIA SA SE JOACE ASA DEFENSIV.NICI O ECHIPA NU SI-A DORIT VICTORIA.IMI CER SCUZE.SUSPEND PLANUL CU 100 DE LEI TIMP DE O ZI.ADICA MAINE VOI PARIA DOAR EU, SI VOI PUBLICA BILETUL ABIA CAND A INCEPUT MECIUL DE PE BILET.PRESIMT CA UNUL DINTRE VOI CEI CARE JUCATI ACEST BILET AVETI FOARTE MULT GHINION.IN REST PRIND MULTE MECIURI BUNE, COTE FRUMOASE, DAR LA BILETUL DE 100 DE LEI AM FOARTE MULT GHINION.IMI CER SCUZE DIN NOU!PANA UNA ALTA, VENITI SI VOI CU NISTE IDEI, DESPRE CE ATI DORI SA VEDETI PE ACEST BLOG

23 de comentarii:

  1. nu mai fi suparata.eu am incredere.azi am cashtigat datorita tie.am pus 5 lei si am castigat 91lei.poate pt multi nu sunt bani, dar pentru mine sunt.eu am pariat pe:
    aston vila,galata,sub3,5 la lazio....iar de la tine am luat:
    murcia da gol,roma,dinamo si craiova dau gol

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa vad in fiecare zi o cota finala de 5,maxim 6,pentru a putea baga 100 de lei pe bilet,fara sa mi opreasca impozit.Crezi ca ai putea sa ma ajuti?

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am dat tunul.am pus 50 de lei ca da gol murcia si republica oltenia.pe dinamo nu am vrut sa pun ca dau gol ca is rapidist.bravo parioara.esti mare.nu ai cum sa prinzi tot.intra pe pariori.ro si sa vezi acolo gafe pe capete.felicitari inca o data.dau o bere

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat de Manchester City - Manchester United :( am jucat si am si zis aici 2 & under 2.5 ! Apropo de ghinionul unora ai foarte foarte multa dreptate si te inteleg perfect poate chiar mai bine decat oricine de pe acest blog ! Am observat si eu foarte clar si sunt convins ca daca o persoana care are un mare ghinion joaca meciul pe care tu il joci , influenteaza soarta meciul ! Poate ca unii spun ca suntem anormali dar eu de mult timp am observat chestia asta..prin telepatie se influenteaza un meci ! Astept un raspun la comentariul meu ! Bafta

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am intrat pe blog sa te felicit pentru ponturile de azi si acum vad ca esti suparata.hai pusi de la un fan

    RăspundețiȘtergere
  6. MULTUMESC CHRIS PENTRU INCURAJARI.MULTUMESC SI CELORLALTI.TREABA AIA CU GHINIONUL AM OBSERVAT-O SI EU DE MULTE ORI.DE ACEEA MAINE FAC PAUZA CU BILETUL, SI O SA-L POSTEZ ABIA CAND A INCEPUT MECIUL, CA SA VAD DACA SCAP DE GHINION.MULTUMESC INCA O DATA

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu am ghinion, si eu vreau sa joc maine.eu am incredere, si chiar daca pierd, nu e problema, pentru ca cu restul ponturilor date de tine tot castig

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa mai zic ceva ! Am unii prieteni care cand stau langa mine la un meci pierd in 90% din cazuri ! Cand ajung sa am ultimul meci pe bilet imi iau o berica si stau singur..nu mai chem pe niciun prieten in oras sa bem o bericica si sa ne uitam la meci pentru ca sigur ajung sa beau berea in minus fara sa castig ultimul meci :)) ! Daca nu spui la nimeni ceea ce joci ai mai multe sanse de castig ! Eu de exemplu am perioade de cateva zile chiar saptamani cand prind 90 % din pariurile pe care le fac..si am perioade mai proaste in care aproape orice pun nu iese...daca as avea o perioada proasta si as pune gol real madrid..probabil nu ar marca , cu tot cu atacul formidabil pe care il au !

    Si inca o chestie super interesanta pe care am patit-o , am visat vineri noapte ca bate Young Boys 4-2 ! si am luat cu 5 lei scor corect Xamax cota 62 si 4-2 Young Boys cu 5 lei cota 40 si a fost 4-2 ! Noapte buna si vise cu pariuri castigatoare

    RăspundețiȘtergere
  9. pt cel de la 00:14
    si tu vrei sa joci? hai ca-ti pun o invartita

    glumeam :)

    RăspundețiȘtergere
  10. EU NU BEAU BERE, DECI NU VIN PRIETENELE PE LA MINE SA BEM BERE, DECI NU-MI POARTA GHINION.DAR MAI VINE FRATELE MEU PE AICI SA NE UITAM LA MECI.AOOOOOLLEEEEEOOOOO, CAT GHINIOM IMI POARTA.DACA LA PAUZA NU MERGE BINE PARIUL, IL TRIMIT ACASA.IAR IN LEGATURA CU VISELE, HMMMM....AM PRINS 3-3 SCOR FINAL LA FINALA CHAMPIONS LEAGUE DINTRE MILAN SI LIVERPOOL.PUSESEM 10 LEI SI AM LUAT 800.AM DAT DE BAUT DE TOTI BANII A DOUA ZI. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. INAINTE DE FINALA AM VISAT CA A JUCAT ECHIPA LOCALA DIN SIBIU CU STEAUA SI MECIUL S-A TERMINAT 3-3.ATUNCI AM ZIS HAI SA RISC PT FINALA CHAMPIONS LEAGUE.A FOST UN MOMENT DE GLORIE

    RăspundețiȘtergere
  12. Super interesanta si tare faza :D ! ma bag la somn , ne auzim maine pe aici. Noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu intru doar pe blogul tau si al lui goya.se vde ca voi chiar va pricepeti.restul sunt praf.apreciez ponturile tale.intru de peste 10ori pe zi,doar sa vad ce mai scrii

    RăspundețiȘtergere
  14. Am si eu o intrebare. Am pariat in sistem 4 din 8 si mi-au iesit 5. Biletul este castigator, sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Mersi mult, cel putin pana cand ma voi duce la agentie, o sa fiu mai linistit!!
    Daca tot esti aici, te mai stresez c-o intrebare: chiar daca mi-au iesit 5 din 8, se vor calcula cotele, sau iau castigul maxim de pe bilet?

    RăspundețiȘtergere
  16. SPUNE-MI BILETUL CARE L-AI PUS SI COTELE LA FIECARE EVENIMENT, SI ITI SPUN EU CAT AI CASTIGAT.DE ASEMENEA SPUNE-MI TE ROG SI CAT AI PARIAT

    RăspundețiȘtergere
  17. Aston Villa - Blackpool 1 cota 1.60 (castigator)
    Wigan - Liverpool 2 cota 1.80 (necastigator)
    Everton - Bolton 1 cota 1.70 (necastigator)
    Man City - Man Utd x cota 3.2 (castigator)
    Ac. Milan - Palermo 1 cota 1.60 (castigator)
    Genoa - Bologna 1 cota 1.70 (castigator)
    Levande - Xerez 1 cota 1.70 (necastigator)
    At. Bilbao - Alcorcon 1 cota 1.35 (castigator)

    Am mizat 14 euro, in lei, in jur de 58.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mda.din pacate si eu m am dus destul de urat pe meciul asta pe multe bilete. Dupa derby ul Liverpool-Chelsea m am lecuit cu ambele echipe inscriu !:|

    pacat ca in rest au fost rezultate destul de bune pentru pariori azi !

    RăspundețiȘtergere
  19. Banii se pierd cand unii oameni stau langa tine.
    Da, Gata!!! recunosc ca am plans cand am citit postul asta, si cred ca eu port acel ghinion. in acest an 2010 am pana acum 31.260.000 lei vechi pierdere. maine Nu voi juca nimic din ce ponturi vei da aici. si tot de maine nu voi mai da niciun comentariu pe acest blog!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ai foarte mare dreptate cu ghinionul si influentarea rezultatului, dar eu zic ca trebuie sa continuam acest program (100 lei), pentru ca sunt convins ca cei cu ghinion sunt mult mai putini (karma=intalturirea sortii) si energia castigatorilor va iesi invingatoare. Fiecare pariaza pe raspunderea lui si mai e o chestie - ghinionistii vor termina banii la un moment dat (acela va fi sigur momentul cand ghinionul va fi spart, daca nu se intampla si mai devreme prin forta castigatorilor). Deci, cu toata puterea (motoarelor) inainte !!!
    Eu zic sa ne dai si azi potul la 100 lei.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sfatul meu este k pana nu pleaca Mancini de la City nu mai trebuie pariat pe ei!!! S-a vazut de la o posta cum si-a batut joc de Adebayor..ce draq..l-a bagat in teren pt. cateva secunde. Liverpool a batut pe Chelsea lejer si acum face 1-1 cu Wigan. Sa fim seriosi nu e vorba de ghinion ci de faptul ca Premier League este un campionat cam suspect!!!!!!! Decat sa iei GG in derby-uri mai bine iei GG in meciurile dintre echipele mai mici! Sa avem noroc!!

    RăspundețiȘtergere
  22. cum adica publici meciu dupa...publica-l dinainte ca si eu pot spune acuma ca am pus 2-0 la dortmund dup ce s-o terminat meciu...pui dinainte ..ce daca pierzi..mai sunt ocazii

    RăspundețiȘtergere