luni, 15 noiembrie 2010

15.11.2010

azi e o zi slaba in meciuri.in afara de victoria clujului nu prea e nimic de jucat.atentie si la cluj.eu voi juca pe victoria lor, dar voi atentie mare.nu vreau sa-mi sariti in cap daca rezultatul nu va fi cel scontat.
in rest as mai juca x2 la hertha berlin, dar acolo mai astept inca ceva informatii

20 de comentarii:

  1. e greu si la siena.astazi hertha si cu siena, par cele mai clare meciuri.la hertha am auzit ceva, la siena nu am auzit nimic, dar meciul nu-mi inspira incredere...

    RăspundețiȘtergere
  2. momentan la hertha nu merge pariat nimic, cel putin din punctul meu de vedere.tu poti sa pui over, dar eu inca astept informatii si abia mai pe dupa masa voi afla

    RăspundețiȘtergere
  3. ba tu esti proasta , tu nu vezi ca bistrita ii la retrogradare..cum sa dea meciu clujului?!

    RăspundețiȘtergere
  4. legat de Hertha...cred s-a pariat la greu pe ei...deoarece merg ceas acasa...iar Bochum , cica sunt destul de slabi...atentie insa...au in ultimele etape 2 victorii in deplasare!! si eu zic k e de evitat meciul! mai bine un 1 solist la Sedan!

    RăspundețiȘtergere
  5. tocmai de aia...k ela retrogadare!!!scad suspiciunile!!! si tata jean are el reteta salvarii, nu iti fa probleme, doar sfarsitul campionatului e inca departe!
    PS...Nu face pe nimeni prost pana nu dovedesti ca esti cel putin mult mai desptept ca el/ea!! si nici atunci...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceva informatii de ultima ora despre Bistria - CFR mai stii ?! eu astept cu nerabdare de joi meciul asta..de cand l-am pariat cu o suma mare si chiar am emotii! Joi avea 2.15 CFR,azi dimineata avea 1.90 si acum iara are 2.05 la bet365..nu mai inteleg nimic ! Ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  7. Chris si eu sper sa bata ca am de gand sa pun 500 pe Cluj,am pus pe Steaua aseara 32 de sute si ... astept sa vad cum incepe meciul si pun daca e Cluju pe ei ,la bwin are 1.80 cota Clujul am vazut.Mult noroc

    RăspundețiȘtergere
  8. acum am ajuns din nou la calculator.am pariat pe cluj.daca pierd, am sa incerc sa mai recuperez ceva pe live.dar parerea mea e ca va bate cfrul.va fi un meci dur sunt convinsa.hai cfr-ul

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu se poateeeeeee...cum sa rateze penalty ?:(( Kadu prostuu gradinii

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca numai clujul nu stie ca e blat!!!

    RăspundețiȘtergere