miercuri, 24 noiembrie 2010

atentie partea a doua

as fi putut spune azi
bate kazan
bate benfica
bate inter
bate barcelona
bate manchester
bate shalke
bate tottenham
bate valencia

dar nu......Eu vreau sa aveti si optiuni.cotele de multe ori sunt mici.nu va aruncati in x2 pe werder.eu asa simt si plus de asta cota e minunata.as putea pune zilnic doar pe favorite si gata.asta nu inseamna pariuri.asta poate sa faca oricine.nu aveti nevoie de mine ca sa va spun ca bate inter sau bate real madrid sau bate nadal etc....eu incerc sa ofer si optiuni numai bune pt pariul single sau tip sistem.SA AVETI BAFTA

6 comentarii:

  1. bn ar fi sa bata benfica ca joaca bine tot pe ei sunt dar mi fric:-ss si sa marcheze rangers

    RăspundețiȘtergere
  2. mama ce fault a facut rangers :))) la facut ko pe jucatoru de la manchester ia dat un picior in cap

    RăspundețiȘtergere
  3. parioara te rog eu frumos zimi ptr maine 3 meciuri sigure fa ptr mine asta ca is falit si sa scot plz

    RăspundețiȘtergere
  4. uite vezi k ai nimerit:)) tot sa te mai enervezi:))

    RăspundețiȘtergere
  5. păi uite că până la urma ţi-au ieşit meciurile de aici. Cu excepţia Benficii, desigur. :)

    Oricum eu am urmărit câteva sfaturi de-ale tale şi am făcut câteva bilete cu maxim 2 meciuri, cum ai zis. Pe ziua de ieri nici nu am câştigat, dar nici nu am pierdut. Cel puţin am reuşit să investesc banii investiţi.

    Aştept noi ponturi pentru ziua de azi. Sper să fie o zi mai bună în care să apară şi profitul.

    RăspundețiȘtergere