miercuri, 10 noiembrie 2010

PLANUL DE 100 DE LEI

AZI VOM PARIA SUMA DE 15 LEI PE

DINAMO-CRAIOVA
DAU GOL AMBELE

MAN CITY-MAN UNITED
DAU GOL AMBELE

COTA TOTALA 2,50

20 de comentarii:

  1. @ Parioara.. te rog.. da-mi si mie o parere pt meciul lui Newcastle (Anglia) :D

    Ala cu Manchester cred ca-ti iese.. la primul am ceva dubii.

    RăspundețiȘtergere
  2. ACEL MECI, PENTRU MINE ESTE UN MECI DE NO BET.
    NU-MI INSPIRA INCREDERE NIMIC LA ACEL MECI

    RăspundețiȘtergere
  3. La Dinamo-Craiova ce ar mai merge daca nu avem dau gol ambele?

    RăspundețiȘtergere
  4. La bet365 nu exista posibilitatea "dau gol ambele" pentru dinamo-craiova. Nu am alta posibilitatea de pariere?

    RăspundețiȘtergere
  5. Blackburn are in deplasare (v, e, inf): 1 1 3.. iar Newcastle acasa: 2 1 2

    Cei de Newcastle vin dupa o victorie la Arsenal acasa iar in penultimul meci i-a dat 5-1 lui Sunderland. Sunderland cu: 0 4 1 la acel moment.

    RăspundețiȘtergere
  6. la meciul newcastle - blackburn am o cota buna rau de tot! 2.60 . ANDY CAROLL TO SCORE ANYTIME! e golgheterul echipei si impreuna cu kevin nolan au marcat 13 din cele 20 de goluri ale lui newcastle. 70 % din goluri au fost marcate pe teren propriu. blackburn nu ii are pe el hadji diouf si nici pe benjani. etapa trecut newcatle a batut la arsenal cu golul lui caroll si mai inainte a dat gol si acasa in meciul de 5-1 cu sunderland. e in forma mare si sigur va marca. ce ziceti?

    RăspundețiȘtergere
  7. am observat in anglia de multe ori, cand o echipa mai mica se intoarce cu punct sau puncte de la o echipa mare, apoi etapa viitoare pe propriul teren dau chix.de aceea nu-mi place acest meci

    RăspundețiȘtergere
  8. @PARIOARA ce punem in loc de ambele marcheaza la dinamo????am inteles ca e posibil sa bage betul inainte de meci pe bet365....dar daca nu o sa fie ce punem ?

    RăspundețiȘtergere
  9. daca nu aveti acel meci in oferta, incercati la o casa offline, sau mai bine treceti peste aceasta zi

    RăspundețiȘtergere
  10. meciul va fi pentru pariat live la bet 365, si in mod normal ar trebui sa gasiti dau gol ambele in oferta.sau puteti astepta pana inaintea meciului, ca si atunci e posibil sa gasiti.daca nu, mai bine treceti peste aceasta zi

    RăspundețiȘtergere
  11. Pana la urma m-am orientat spre Swansea, liga 2. Acum ramane de vazut daca am facut o greseala lasand pe Newcastle.

    RăspundețiȘtergere
  12. eu nu zic ca nu bate newcastle, dar parerea mea este ca se poate intampla orice.bafta la pariuri

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai in orice meci se poate intampla orice, cum si Arsenal s-a intamplat sa ia bataie acasa de la NC :)

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. La publicbet se poate pune ! Cod 763 cota 1.74 iar totala cu Mancester City este 2.94 ! Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  15. acum se poate paria si la bet365. am facut cerere (alte cote la cerere) si acum se poate paria. e cota de 3.29 (1.83 si 1.80).

    bafta la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  16. da, dar e 0-0 la pauza in manchester

    RăspundețiȘtergere