joi, 18 noiembrie 2010

CUM VAD ETAPA DIN ROMANIA?

10 comentarii:

  1. Nu crezi k bate Cfr?La Bistrita cred k merge un X,cel mai sigur x2:)

    RăspundețiȘtergere
  2. posibil sa bata cfr, dar mi se pare mult mai sigur ca da gol mediasul.apoi craiova a avut destule dezamagiri pe teren propriu, e timpul pt o victorie

    RăspundețiȘtergere
  3. CRAIOVA victorie 100% !!! Forzza Stiintza!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bistrita etapa urmatoare are cu Branesti acasa,iar Craiova are la Gaz Metan.Crezi k isi permite sa piarda Bistrita?E pe penultimul loc...

    RăspundețiȘtergere
  5. la ce harababura este la echipa...si la acuzatziile de le-a facut "tata jan" crezi ca mai au chef sa joace?o sa vezi ce atitudine vor avea fratzii moraes.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce parere aveti de meciul Stelei de la Tg Mures?

    RăspundețiȘtergere
  7. LEGAT DE STEAUA, MIE NU+MI PLACE DE LACATUS.ECHIPA TOT TIMPUL A JUCAT BATRANESTE CAND A FOST EL ANTRENOR.DAR EU ZIC CA O VICTORIE E VITALA ACUM LA TG MURES, IAR COTA E DESTUL DE BUNA.LEGAT DE BISTRITA, EU ZIC DOAR ATAT.BATE CRAIOVA.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt convins de victoria Craiovei.sa aveti bafta!

    RăspundețiȘtergere