miercuri, 24 noiembrie 2010

sistem 5/7

18 comentarii:

  1. asa-i ca la bet365 nu am pariurile astea speciale cum sunt pozitia 3 si 4 de pe bilet?
    eu nu le gasesc.
    sau sunt formulate altfel?

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate stiu, cei de la bet 365 nu au asemenea pariuri

    RăspundețiȘtergere
  3. ce pronosticuri as putea alege la cele 2 meciuri, daca nu am aceste pariuri speciale?
    vreau sa am totusi de unde alege 5 din 7.
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. pai mai bine joaca fare ele, si joci sistem 4/5

    RăspundețiȘtergere
  5. la acele meciuri nu gasesc nimic ce sa aiba cat de cat cota ridicata si destul de sigura!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. si nu are rost sa joci tip sistem cu o cota mica

    RăspundețiȘtergere
  7. buna.la bet365 pot sa pun ca da gol sau nu?ms

    RăspundețiȘtergere
  8. parioara zi si mie dak merge biletu asta



    Hapoel TA - Benfica 2 1.7
    Panathinaikos - Barcelona 2 1.35
    Valencia - Bursa 1 1.2
    MG/Gl.Rangers - Man.Utd. MG1 1.5

    cu 150 lei zimi te rog parerea ta

    RăspundețiȘtergere
  9. cam multe meciuri pe bilet...ce faci daca rangers face 0-0? sau ce faci daca barcelona nu trateaza serios meciul?sau poate benfica primeste cartonas rosu in prima repriza? e dificil.cel mai bine 1 meci maxim 2 meciuri pe bilet.dar daca suma de 150 lei pentru tine nu reprezinta o suma mare, si nu-ti pare rau daca ii pierzi, atunci poti juca.decizia e doar a ta! iti urez multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am jucat Barca , Valencia si Rangers , Cota totala : 7.49

    RăspundețiȘtergere
  11. Parioaro zi si mie dak merge barcelona 2 si roddick 2 200 de lei ?!

    RăspundețiȘtergere
  12. parioara unde vezi u la bet365 k este optiune k marcheaza gazdele sau oaspetii k eu nu gasesc??

    RăspundețiȘtergere
  13. dai click pe meci iar apoi sus alegi pe meniul goluri si te duci la optiunea SA NU PRIMEASCA GOL. SPRE EXEMPLU, DA GOL RANGERS PUI MAN UNITED -NU

    RăspundețiȘtergere
  14. BARCELONA NU A MAI BATUT IN DEPLASARE IN CHAMPIONS LEAGUE ANUL ACESTA, IAR LUNI URMEAZA MECIUL CU REAL MADRID.ASADAR E MECI DIFICIL.NU ZIC CA NU BATE BARCELONA, DAR E GREU

    RăspundețiȘtergere
  15. de exemplu eu vreau sa pun k da gol salke ce fel pun:-??k nu prea inteleg..ms

    RăspundețiȘtergere
  16. DAI CLICK PE MECI, APOI SUS ALEGI GOLURI, APOI TE DUCI IN JOS PANA LA "SA NU PRIMEASCA GOL" SI ACOLO DAI LYON NU @ 1,25

    RăspundețiȘtergere
  17. nu va luati dupa mine.daca asa simtiti si voi atunci asa sa pariati.eu incerc sa va dau si alternative.mi-ar fi usor sa dau ponturi zi de zi in felul urmator:
    bate barcelona
    bate real madrid
    bate inter
    bate chelsea
    bate man united
    nuuuuuuuuu....eu incerc sa dau si alternative.nu spun ca werder va fi azi x2 100% nici macar 40% nu sunt convinsa....dar este un bet valoros...

    RăspundețiȘtergere