miercuri, 17 noiembrie 2010

ponturi pentru azi...va rog nu jucati toate pe acelasi bilet...eu o sa joc doar single

Russia - Belgium
 rusia imi pare o echipa umflata, de anumite rezultate dubioase.se stie ce fel de oameni sunt in rusia si de ce sunt capabili.belgia este o nationala in reconstructie cu multi jucatori tineri, iar aceasta cota imi pare de nerefuzat
Belgia da gol @1,75

brazilia-argentina
la acest meci nu am cum sa refuz o cota de 2 pentru peste 2,5 goluri.ambele echipe sunt super ofensive, si indiferent de rezultat, eu zic ca se merita jucata aceasta cota.asadar over 2,5 @ 2,00

Albania v FYR Macedonia
asadar , am mai spus...sunt 2 echipe blatise, cu rezultate dubioase, si eu zic ca merita incercata cota pentru over 2,5, pentru ca azi putem asista din nou la un meci cu multe goluri.poate sa fie 5-2, sau la fel de bine 2-2 3-3.
over 2,5 @ 2,10

    România v Italia
meci cu cote ciudate.mi se pare mult prea mare cota italiei, si observ ca multa lume pariaza azi pe ei,foarte multa lume, si de obicei in astfel de meciuri rezultatul e altul decat cel asteptat.romania are o formatie cu multe nume noi, si destul de tanara, iar italia are si ea o echipa experimentala, avand destule gauri in seara aceasta.eu voi juca romania 1x, dar cu o miza mai mica.hai romania

Olanda v Turcia
aici voi merge pe turcia +1,5

Anglia v Franţa
meci greu.anglia are multe piese lipsa, azi apeland la un atacant din liga a 2 a de 28 de ani.franta nu prea mai joaca fotbalul cu care eram obisnuiti.eu as merge pe under 2,5 la acest meci, dar cu o miza mai mica, pentru ca increderea e mai mica.sunt 2 echipe imprevizibile

Portugalia v Spania
acest pariu este mai ciudat, iar eu voi paria ca:
Cristiano ronaldo nu da gol

6 comentarii:

  1. Parioara ce zici sa risc un multi gol 4-6 la albania macedonia? are cota 4

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic ca nu are rost.peste 2,5 este mai sigur decat 4-6.ce faci daca se termina 5-2? sunt 2 echipe care pot sa ofere ce scenariu vor ele

    RăspundețiȘtergere
  3. la ce agentie ai pus belgia da gol? la victor chandler?

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu pariez decat in anglia, dar gasesti la gamebookers acea cota

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic ca betul zilei e Italia si are cota de 2.
    Nu vad cine ar putea da gol din echipa Ro., iar de primit sigur o vom face.

    Alt pont vad in
    Spania X2 19/50 (bet365)
    Rusia 1 8/15
    Impreuna 2.02

    Nu pun sume mari, intru-cat amicalele produc surprize de multe ori.
    Bafta!

    G.

    RăspundețiȘtergere