luni, 29 noiembrie 2010

pont pentru sambata

desi sunt din sibiu, si imi doresc sibiul in liga 1, etapa urmatoare va oferi cu siguranta prima infrangere a vointei.
argumente:
golgeterul echipei (iulian popa) lipseste in continuare
alti 2 titulari sunt accidentati
omul de baza de la mijlocul terenului(eugen beza) este suspendat
sibiul a ajuns pe primul loc.echipa nu a mai fost pe acest loc sezonul acesta , iar acest lucru va aduce o presiune, iar fotbalistii cred ca vor ceda.
echipa nu are destui bani ca sa promoveze.stadionul are nevoie de investitii majore pt liga 1, iar echipa ar avea nevoie de mai multi jucatori.
acu arad joaca bine pe propriul teren.

12 comentarii:

  1. la bet365 sunt cu aruncari de la margine??

    RăspundețiȘtergere
  2. deci sa punem toti bani pe acu arad?

    RăspundețiȘtergere
  3. la bet365 cred k nu este optiunea sa inscrie messi....nu??k eu nu am gasito:(

    RăspundețiȘtergere
  4. la bet 365 nu m-am uitat, am dat doar de la bwin....

    RăspundețiȘtergere
  5. eu o sa pun pe acu arad. voi faceti cum vreti.

    RăspundețiȘtergere
  6. cat esti de sigura ca bate acu arad sambata , as vrea sa pun o suma mai mare , desi ma gandeam sa pun pe sibiu...

    RăspundețiȘtergere
  7. eu sunt 70% sigura.dar o sa mai dau detalii in inainte de weekend

    RăspundețiȘtergere
  8. Numa bine sunt din Arad...imi pun casa si ma duc la meci ! Cand e gata meciu ori 2 case ori frig. Noroc ca nu e chiar asa de frig la arad :)))..glumeam

    RăspundețiȘtergere
  9. parioara asteptam detalii despre acu arad :*

    RăspundețiȘtergere
  10. buna imi poti spune unde pot paria si eu meciul asta de acum? pana sambata sper sa nu se decida la masa verde:))

    RăspundețiȘtergere