sâmbătă, 6 noiembrie 2010

1000 lei

pariez 1000 lei pe:

1.Manchester United - Wolverhampton Wanderers
1 2 (pariul va fi rambursat dacă meciul se termină cu egal în timpul regulamentar)
Pronostic: Manchester United 1.03

2.FC Timişoara - Vaslui
Câte goluri vor fi marcate?
Pronostic: Peste 0,5 1.05

3.Inter Milan - Brescia
1 2 (pariul va fi rambursat dacă meciul se termină cu egal în timpul regulamentar)
Pronostic: Inter Milan 1.05

4.Stade Rennais - Olympique Lyonnais
Handicap 0:2
Pronostic: Olympique Lyonnais 1.07

13 comentarii:

  1. Cate miliarde pui pe biletu asta ?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer cred ca in ciuda a ce promovezi pe acest site genul acesta de pariu cu cote de 1.03-1.07 este pagubos si ineficient
    oricum cote sub 1.2-1.25 sunt de nejucat pentru ca nu sunt 100% sigure
    sumele pe care le pariezi tu aici e greu de crezut ca le pariaza foarte multi in viata de zi cu zi deci consider ca niste ponturi reale cu cote de peste 1.5 pot demonstra ca stii sa analizezi meciuri,altfel cote de acest gen f.f.f. mici nu reprezinta o analiza cu totii le putem folosi

    RăspundețiȘtergere
  3. comentati toti dar habar nu aveti.2 milioane profit e putin?sau e usor de realizat?faceti voi profit mai mare?bravo parioara, faci treaba buna dar mai intai trebuie sa schimbi mentalitatea celor din jur

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e vorba de mentalitate.nu am nimic cu cei din jur.asa eram si eu.sper sa conving lumea din jur ca altfel trebuie pariat, si ca daca vrei sa te imbogatesti din pariuri, trebuie schimbate anumite principii

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place tipul asta de pariere , e adevarat ca pt unii pare defectuoas , dar pt mine mi se pare foarte bun . Cote ca astea le joc numai live pe bet365 pt ca are cea mai buna oferta si plus nu stau cu emotii mai mult de 5 minute . daca vreti va pot oferii pariuri cu cote pe 1.50 , am dat chiar in dimineata asta un bilet pe blogul asta cu cota 2,26 in care imi mai trebuie doar federer sa bata

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu pariez sume de 200 de lei minim pe un eveniment...dar chiar la cota de 1.02 nu m-am bagat niciodata ! Mai bine pui Safe bet-urile si macar ies sigur pentru 200 de lei profit cum spunea anonim

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Seara. O singura nedumerire : cim pot paria 12 si la egal pariul se ramburseaza ? Probabil in combinatie cu celelalte 2( pozitiile 2 si 4 ) dar la ce casa se poate pune asa ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  8. eu joc astfel de bilete...reduc pierderile si imi cresc veniturile astfel:
    109310586 06 Nov 18:28 7.79 Blackpool v Everton [Gol-Gol] Both teams @ 1.73 15.00 RON 38.95 RON won

    Fulham v Aston Villa [Marchează/nu march 2 to score @ 1.50

    Manchester United v Wolverhampton >2.5 @ 1.65

    Eintr. Frankfurt v VfL Wolfsburg [Marche 2 to score @ 1.30

    1. FC Nürnberg v 1. FC Köln [Marchează/n 2 to score @ 1.4


    cred ca am pierdut mai bine de 5000 ron la pariuri live...nu mai joc de ceva timp live si joc astfel de apriuri combinate
    ...parioara ,imi place stilul tau de a analiza un meci,realist,dar nu mai merge pe supozitii de genul "ii va intoarce binele facut"...apropo, am un amic care a pierdut 4600 ron pe un meci de tenis in care solistul avea 1.06...cilic nu stiu cine...asa ca o cota f. mica nu iti garanteaza succesul...sa ai bafta si sper sa mai vb....numele meu este stefan

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu pariez de mult timp...Parerea mea este ca nu e bine sa joci cote sub 1.5 si cote mai mici de 1.10 pt ca nu ai cum sa eviti inevitabilul...Dezavantaje:Trebuie sa pariezi sume mari ca sa castigi ceva...si daca pierzi din prima e cam greu sa revii...Avantaje:Un pariu mai sigur...Cand pariezi 1X2 fiecare varianta are sansa de reusita de 33,(3).Eu in ultimul timp pariez numai la victorie la final sau la pauza.mi se pare cel mai sigur pariu.pana acum jucam handicap asiatic ajustabil si pariam pe echipa favorita +1 gol dar si asa pierzi ca trebuie sa iei minim 3 4 meciuri sa faci cota de 2.Am jucat mult timp pe gol marcat in prima repriza...cota variaza de la 1.4 la 2...Ziceti mi o alta metoda sa scoti profit.Astept pe cineva sa mi spuna o metoda mai buna sa castigi.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar nu inteleg de ce mai dai pronosticurile astea de cote 1.02-1.05 din moment ce majoritatea care intra pe site nu dispun de 1000lei bani de pariuri.Da si tu o cota de 2 sau mai mare pe miza mica si sa vedem daca iti iese,asa cote de astea cred ca prin mai toti care pariaza.

    RăspundețiȘtergere
  11. cine naiba iti da cota 1.03 la pronostic 1 2 si banii inapoi la egal? scuze daca par agresiv in limbaj, dar asta mi se pare incredibil. Asa pariez si eu £1000 si iau £30 fara nici un risc. E ceva ce imi scapa?

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi raspunde si mie careva intrebarea de la 23:53 va rog? Nu glumesc vis a vis de suma mentionata cata vreme e sigur ca se returneaza banii la egal.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu cred ca a vrut sa spuna 1 solist iar in caz de egalitate iti ramburseaza suma ,

    RăspundețiȘtergere