joi, 4 noiembrie 2010

analiza post champions league

AC Milan    2 - 2    Real Madrid

asa cum spuneam, cel mai bun pronostic era marcheaza ambele, ceea ce s-a si intamplat.meciul era unul dificil, iar milanul fara inzaghi era nicaieri.este incredibil acest oportunist.in rest, real madrid a dominat meciul.

Auxerre    2 - 1    Ajax

asa cum spuneam din nou, cel mai bun pont a fost ca auxerre da gol.am avut dreptate.in rest putine de spus,doar faptul ca anul acesta sa fiti atente la ajax si la belgienii de la anderlecht.am observat o tendinta de a ceda mult mai usor meciurile, fata de anul trecut.si inca ceva, cotele oferite la multe dintre meciurile lor, sunt destul de ciudate.in rest auxerre, o echipa muncitoare care a reusit sa invinga.

 Basel    2 - 3    AS Roma

din nou am dat un pont bun.am spus ca vor marca ambele.si basel si roma au probleme in aparare iar stilul ofeniv al elvetienilor, nu putea dduce decat la o partida cu multe goluri.va fi greu pentru cfr sa faca punct,sau puncte la basel.

CFR Cluj    0 - 4    Bayern

cfr a intrat in teren fara motivatie parerea mea, si abia la 0-2 au mai incercat cate ceva.au avut ceva ocazii, scorul este cam aspru, dar asa sunt germanii, nu prea se opresc din dat goluri, decat cand sunt in autocar.bayern este o super echipa, care a stiut dupa meciul din tur, ce trebuie facut ca sa invinga astazi.trebuia sa-mi dau seama, ca antrenorul celor de la bayern a invatat ceva dupa meciul din tur, si ca nu  va mai evolua atat de slab.aici am gresit crezand ca cfr va da gol

Chelsea    4 - 1    Sp. Moscow

am avut din nou dreptate.am spus ca chelsea nu va castiga la diferenta mai mare de 3 goluri.sincer ma asteptam la o diferenta si mai mica de scor, dar asa a fost sa fie.parerea mea dupa dubla dintre chelsea cu spartak, este ca abramovici, nu prea tine cu spartak :)

Partizan    0 - 1    Braga

aici am crezut ca partizan va da macar un gol.au avut ceva ocazii, dar nu au reusit.altceva nu prea am de zis pentru ca momentan nu am foarte multe informatii

Shakhtar    2 - 1    Arsenal

despre sahtior am spus ca va dori sa-si ia revansa, ceea ce au reusit.au obtinut 3 puncte, pretioase, si sunt aproape de calificarea in primavara champions league.pontul meu a fost ca sahtior da gol, ceea ce s-a intamplat.felicitari mircea lucescu.

Zilina    0 - 7    Marseille

ce mai poti spune la acest scor. am zis si eu ca francezii vor invinge, dar nu ma asteptam la acest scor.asadar cfrul este super echipa, daca a luat doar 4 de la bayern.puteam sa o patim mai rau vazand scorul acestui meci. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu