luni, 8 noiembrie 2010

CARE CREDETI CA E PRONOSTICUL ZILEI DE AZI?

SCRIETI CARE CREDETI CA ESTE PONTUL ZILEI DUPA PAREREA DUMNEAVOASTRA.PUTETI DA UN MECI DIN ORICE SPORT.TREBUIE DOAR SA SCRIETI MECIUL PRONOSTICUL SI COTA.
CEL CARE PRINDE CEA MAI MARE COTA A SAPTAMANII VA CASTIGA UN INTERVIU PE TEMA PARIURILOR, CARE VA FI AFISAT AICI PE BLOG.

EXEMPLU:

RAPID-STEAUA OVER 2,5 COTA 1,90

21 de comentarii:

  1. Rapid - Steaua - x pauza 1 final. Cota de 4,85. Sunt stelist dar nu prea avem sanse.

    RăspundețiȘtergere
  2. Starace - Llodra 0-2 la seturi. Cota 1.85 . Diferenta mare intre cei doi mai ales aici la Paris, suprafata de joc favorita a lui Llodra.Sory pentru asa tarziu post dar akum am vazut ca putem scrie...si se premiaza :))
    bafta!...meciul incepe intr-un minut..cred..

    RăspundețiȘtergere
  3. Rapid-Steaua x pauza 2 final 1-2 sau 2-3 rezultatul final

    RăspundețiȘtergere
  4. Rapid-Steaua un 0-0 de toata frumusetea.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Cota pentru over 2.5 la rapid - steaua este de 2.30 (bet365). Pont bun

    RăspundețiȘtergere
  6. rapid-steaua handicap -1 rapid cota 5.15

    RăspundețiȘtergere
  7. da gol steaua cota 1.65 stanleybet

    RăspundețiȘtergere
  8. buna parioara,spune-mi te rog parerea ta despre meciul de azi din grecia atromitos-panathinaikos,il consider un bet destul de bun si vreau sa il joc o suma maricica de bani pe meciul asta,dar as dori si o parere mai profesionista!:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Unirea Urziceni nu marcheaza cota 2,7 Public Bet

    RăspundețiȘtergere
  10. Unirea Urziceni nu marcheaza cota 2,7 Public Bet

    RăspundețiȘtergere
  11. Sevilla - Valencia over 2,5 cota 1.75
    Kavala - PAOK under 2.5 cota 1.50
    Odense - Randers over 2.5 cota 1.90

    RăspundețiȘtergere
  12. cosmin22 parerea mea :
    nu-mi prezinta incredere acel meci.posibil sa bata, dar eu nu cred in greci

    RăspundețiȘtergere
  13. Starace - Llodra 4-6 / 1-6 ...cota 1.85 foarte usor castigata

    RăspundețiȘtergere
  14. Sevilla-Valencia peste 3.5 cota 2.90 (casa pariurilor )

    RăspundețiȘtergere
  15. sporting guimaraes GG3+ cota 2.55

    RăspundețiȘtergere
  16. tours - boulogne sur mer 2 - 3.60 la stanley

    RăspundețiȘtergere
  17. am fst aproape cu pronosticul unirea urziceni nu marcheaza deoarece golul a fst marcat din offsaid dar din pacate asta nu conteaza deloc

    RăspundețiȘtergere
  18. Banuiesc ca eu am castigat cu pronostiucul Rapid - Steaua unnder 2,5 si X...Bafta in continuare...Multumeesc !

    RăspundețiȘtergere
  19. Potzi sa si verifici ca la Rapid - Steaua avea cota de 3.75 la egal Rapid - Steaua & sub 2.5 cum am pronosticat ! Mersi si mult noroc si spor la bani in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu am avut 2.55 la sporting GG3+ o cota buna...

    RăspundețiȘtergere