duminică, 7 noiembrie 2010

VA SCRIU DIN CLUB.ATI VAZUT CA A FOST CARTONAS ROSU?

8 comentarii:

  1. da...:)astept pronosticuri pt maine,poate facem un bilet castigator

    RăspundețiȘtergere
  2. esti cea mai tare!am citit ce ai postat pe blog'ul tau si sa stii ca e adevarat ce spuneai.de cateva saptamani pun la pariuri si nu am castigat nimic.de cand am intrat pe blog'ul tau mi'am schimbat viziunea asupra pariurilor.maine sa speram ca e o zi cu noroc.distractie placuta in club!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ;) Au fost chiar 2 cartonase rosii + penalty. ai avut dreptate...felicitarile mele ! Te astept si maine cu un asemenea pont si un posibil cartonas rosu pe undeva :)) distractie in club si o seara placuta ! Noapte buna ! Ceau ceau

    RăspundețiȘtergere
  4. WOW
    Asa ceva jur ca nu am crezut pana nu am vazut
    Felicitari..Bravo..esti un mic nostradamus in pariuri...
    deja citesc de cateva ori pe zi blogul tau, poate poate apare ceva nou..
    Tine-o tot asa si iti multumesc
    Lucian

    RăspundețiȘtergere
  5. Crezi ca se va impune Fiorentina azi cu Chievo?

    RăspundețiȘtergere
  6. da parioaro, asa este...felicitari pentru predictia corecta pe care ai dat-o !!! eu, de acum, o sa incep sa pariez exact dupa ponturile pe care le dai tu...astept cu nerabdare sa pui in practica planul tau de a castiga din 100 de lei 1000 pana de sarbatori :) nu de alta, dar as vrea sa prind sarbatorile cu ceva bani in buzunar...daca imi iese, poate iti dau si tie, cine stie ?

    RăspundețiȘtergere