miercuri, 3 noiembrie 2010

3 NOIEMBRIE 2010 ORA 13:45

CHELSEA - SPARTAK

In mod normal chelsea ar trebui sa se impuna, numai ca chelsea este ca si calificata, iar patronul englezilor este rus, la fel ca echipa vizitatoare, si pot aparea surprize.insa parerea mea este ca chelsea nu o sa forteze prea tare, si nu o sa-i umileasca pe rusi.ar merge pus un spartak +2 +2,5 . sa nu uitam de faptul ca in weekend chelsea are meci cu liverpool

ZILINA - MARSEILLE

Una dintre ultimele sanse ale francezilor.cred ca vor incerca sa obtina victoria, insa nu va fi usor.de asemenea pot fi usor de prins pe contre.este un meci dificil, in care in mod normal marseille se va impune, dar ca sa eliminam din riscuri, ar fi mai bine sa mergem pe un x2 sau chiar sa evitam meciul.

AC MILAN - REAL MADRID

cred ca mourinho doreste sa intre in istoria realului, fiind primul antrenor care invinge la ac milan acasa.ac milan este o echipa buna, cu jucatori excelenti,insa la fel se poate spune si despre real madrid.
probleme ar fi in faptul ca real, are  meci cu atletico madrid in weekend, iar din grupa, sunt ca si calificati.inca ceva, sa nu uitam de faptul ca real madrid are bwin pe piept, si atunci e posibil orice.este un meci dificil, dar spun ca cel mai bun pariu ar fi faptul ca marcheaza amandoua echipele, dar si aici, cu incredere 3/10

AUXERRE - AJAX

este un meci in care se poate intampla orice.posibil sa castige ajax,dar parerea mea este ca cel mai bun pariu este auxerre da gol

ŞAHTIOR - ARSENAL

cred ca elevii lui lucescu doresc o revansa, fata de meciul trecut.
arsenal este ca si calificata, si posibil sa nu mai forteze atat de tare.
recomand faptul ca sahtior va da gol

PARTIZAN - BRAGA

meciul ultimei sanse, si totodata derbiul pt calificarea in europa league.mizez pe faptul ca partizan va da gol, incercand o victorie in fata suporterilor, o victorie care le poate aduce si calificarea in europa league.

CFR Cluj - Bayern Munchen

cfr-ul are o mare sansa.cred ca un bayern mai slabita ca acum, nu a fost niciodata.astazi ar putea forta chiar si victoria, dar un pariu cu sanse mari de reusita, ar fi CFR CLUJ da gol.

Basel - Roma

un meci incomod.in mod normal roma ar trebui sa forteze, dar sa nu uitam ca in weekend, joaca derbyul local cu lazio, si echipa poate fi usor deconectata, de la acest meci.basel are forta ofensiva, iar roma are gauri in aparare.parerea mea este ca vor marca ambele echipe.

7 comentarii:

  1. buna... imi place cum analizezi... eu astazi am mers pe marcheaza ambele echipe la toate meciurile din UCL.. bafta iti doresc... Ar fi frumos sa postezi si biletele care ti-au iesit dar si cele care le-ai pierdut.. de ex. nu vad unde ai spus despre meciurile din weekend sau despre cele de ieri

    Bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. bagama in adresa de messenger te rog.. sa discutam sa ma inveti si pe mine sa pariez :P pls id meu e la fel ca userul " pakepapake "

    RăspundețiȘtergere
  3. nu folosesc messul.pt mine messul este un fel de matrimoniale, si nu am nevoie

    RăspundețiȘtergere
  4. lol.. pai nu te cer de nevasta... vruiam sa ne impartasim experientele din pariuri.. sa ma mai inveti cate ceva despre cum trebui sa analizez un meci..

    RăspundețiȘtergere
  5. eu te cred ca nu ai intentii decat subiective, dar nu am messul instalat, si nici nu-l mai folosesc de mult timp.plus ca nu prea am timp.acum caut un safe bet

    RăspundețiȘtergere
  6. la ce detalii trebui sa fiu mai atent etc... un ajutor pe care ar trebui sa-l primesti pe bloguri de specialitate.. dar nu gasesti decat certuri si contraziceri fara argumente prea multe... doar "feeling"

    RăspundețiȘtergere
  7. intra zilnic pe situl meu si am sa-ti explic mai multe despre treaba asta.imediat o sa scriu si o postare despre greseli flagrante ale pariorilor.intra zilnic aici , si o sa avansezi.o sa vezi

    RăspundețiȘtergere