miercuri, 3 noiembrie 2010

POATE VA REGASITI

de multe ori inteleg ce se intampla in jurul meu, pentru ca si eu am trecut prin asa ceva.acum ceva timp , ma trezeam dimineata si incercam sa ma uit peste lista de meciuri.din toata lista aceea alegeam cele mai interesante, sau mai usor de ghicit rezultatul, le scriam pe o foaie, iar apoi din ele faceam 2 bilete de cate 7-8 meciuri fiecare.eram ademenita de castigurile mari care erau scrise pe bilet, desi eu pariam 5 lei.imi parea un vis, si mi se parea destul de usor sa castig.ma uitam la meciurile de pe bilet, si spuneam:DECI CHIAR NU ARE CE SA-MI CRAPE. si la sfarsitul zilei vedeam ca pierdeam pe ultimul meci de pe bilet.ultimul ultimul, cateodata si in minul 90.
invocam ghinionul, si ajunsesem sa-mi cumpar o bratara magnetica pentru noroc.dar degeaba.mai castigam.mai prindeam bilete de 400-700 lei, dar raaaaar, o data la cateva luni.
alta faza cu care sigur va confruntati des, este atunci cand faceti biletul, probabil ca mergeti la agentie, sau il faceti online, si surprizaaaaa.primul meci de pe bilet indica inversul pronosticului vostru.thaaaai, injuraturi, frustrare, si apoi ganditi alt bilet, cu restul meciurilor care mai erau pe bilet.siiii surprizaaaa din nou.ultimul meci care va mai trebuia, a crapat.sunt sigur ca multi treceti prin asta.
apoi, echipele favorite, e greu sa te abtii sa nu pui pe ele.si mai ales in weekend majoritatea faceti un bilet, in care puneti pe favorite, si bineinteles ca nu iese, pentru ca totul tine de statistica.este greu de crezut ca intr-o zi, toate echipele mari favorite, toti colosii campionatelor puternice din europa, sa fie in aceeasi forma!e greu sa pariezi in weekend pentru ca nu stii daca echipa da totul pentru ca are apoi meci in champions league.apoi cand vine champions league,iti spui ca e greu ca echipa cutare are apoi meci greu in campionat, si tot asa.

toate acestea ,plus experienta angliei, m-au invatat sa pariez scurt si la obiect.

dar mai multe o sa mai scriu zilele astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu