joi, 30 decembrie 2010

........

ce-mi place ca daca prind niste ponturi toata lumea tace, iar la primul pont gresit , toti ma trimit la cratita.

va explic pt a 9999999999999 oara.....decat sa intrati si sa comentati mai bine nu mai intrati deloc.am destui oameni care intra aici si sunt civilizati.voua va doresc un an nou fericit, iar celorlalti va doresc UN AN NOU PLIN DE MATURIZARI....PT CA VOI DE ASTA AVETI NEVOIE

P.S : SPER CA AM VOIE SA MA DUC SI SA MA DISTREZ SI EU DE REVELION FARA SA-MI SARITI IN CAP, DE CE NU DAU PONTURI....

P.S 2 :PUTETI VEDEA IN IMAGINEA ATASATA CA AM DESTULE VIZITE, IAR VOI CEI 2-3 CARE COMENTATI SUNTETI PREA INFIMI CA SA CONTATI.

7 comentarii:

  1. La Multi Ani!
    Cratita ta stirneste invidie!

    RăspundețiȘtergere
  2. "La multi ani !" - parioara- Iti doresc multa sanatate , fericire , audienta mare la viitoarea emisiune si un yeld cat mai mare

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai ramane valabil over 2.5 la Israelieni in Toto Cup ?! An nou fericit si noul an sa iti aduca pe toate planurile numai bucururii,inspiratie si multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu as mai recomanda sa pariati over.am zis ca azi nu joc nimic....pauza pana ma intorc din anglia

    RăspundețiȘtergere
  5. mai bine te lasi ca esti slab. eu am 92000 de vizite in 38 de zile cu dovada. esti prea departe de mine

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani Parioara:*

    Anonim nu stiu dc te bagi in seama ca nu tea intrebat nimeni cati ai tu:) esti prea prostutz sa iti dai seama de asa ceva

    RăspundețiȘtergere