joi, 2 decembrie 2010

UN ARTICOL COMIC DIN ZIARUL PUTEREA.PROBABIL IL STITI DAR EU SUNT FOARTE AMUZATA

Reacţiile oamenilor din fotbalul românesc după Barcelona – Real Madrid, scor 5-0

Marian Iancu: “Antrenorul Mourinho are cartonaş galben după acest meci. Nu se poate să joci cu patru fundaşi şi doi închizători. Mesut Ozil mai are puţin şi joacă fundaş. Echipa asta trebuie să atace, asta ştie să facă. Nu îmi place echipa actuală şi nu vreau să bag bani în aşa ceva.”

Adrian Mititelu: “Rezultatul este mincinos. Barcelona a câştigat în mod nemeritat acest meci, am fost peste ei, dar continuăm să avem ghinioane. Sunt supărat, au avut cinci ocazii şi au dat cinci goluri”.

Vasile Şiman: “Arbitrul a făcut anumite greşeli, dar nu e numai vina lui, e şi a celor care îl promovează. Nu ne-a respectat deloc în acest meci. Spuneţi-mi şi mie de cât ori au avantajat arbitrii Real Madrid?”

Arpad Paszkany: “Am încredere totală în Mourinho după acest meci, îi acord credit în continuare. Este cea mai bună soluţie pentru banca tehnică, vă asigur că va rămâne la Real până la finalul sezonului.”

Cristi Borcea: „A fost jaf armat, masacru! Masacru, vă spun! Masacru în direct! Federaţia l-a trimis cu tentă, a influenţat clar scorul. La primul gol a fost ofsaid clar! Sunt prea multe în defavoarea Realului, dar şi jucătorii m-au dezamăgit. Nu le mai dau nici un ban, gata!”

George Copos: “Le-am spus să nu se mai plângă de bani. Să joace pentru culori, pentru aceşti fani minunaţi care cântă din primul până în ultimul minut. Planeta se scufundă şi trebuie să fim înţelegători (n.r. oftează). Mourinho e un bărbat adevărat şi am mare încredere în el. E mult peste Guardiola.”

George Becali: “Sunt un prost că am băgat atâţia bani în echipă. Am dat 90 de milioane de euro pe Cristiano Ronaldo şi e mort pe teren. Stă toată ziua cu bomba sexy. El detonează bomba sexy în loc să joace fotbal. O să-l sun pe Mourinho, vreau să jucăm tiki-taka, la fel ca Barcelona, i-am şi zis la începutul sezonului.”

Adrian Porumboiu: “Sunt nişte nesimţiţi, au mimat fotbalul. La ce contracte au, ar fi trebuit să-i spulbere pe cei de la Barcelona. Dacă nu câştigăm titlul anul acesta, mă retrag. Mai bine revin în arbitraj, să fiu observator în Liga Campionilor. Am investit degeaba atâţia bani.”

Dumitru Dragomir (preşedinte Ligă) – „Dom’le, n-am văzut în viaţa mea aşa ceva. Să nu-mi spuneţi mie Mitică de la Ligă dacă Villa nu va fi vândut pe 100 de milioane de euro. Guardiola ăla e un antrenor trăznet, e diabolic. Real Madrid a greşit în vară, cu transferurile, ascultaţi-mă pe mine, că sunt de atâţia ani în fotbal”.

Un comentariu: