miercuri, 15 decembrie 2010

ce joc azi??

de napoli steaua nu mai spun nimic, pentru ca am zis destule...

Sevilla    -    Dortmund
inscriu ambele.dortmund trebuie sa forteze si vor fi multe culoare libere de ambele parti

Karpaty    -    PSG
x2

acestea sunt meciurile care le vad cele mai sigure

in rest am sa joc un bilet tip sistem cu cote mai mari dar cu incredere scazuta

Alkmaar    -    BATE  1
Din. Zagreb    -    PAOK x2
Lausanne    -    Palermo 1
Sparta Prague    -    CSKA Moscow over 2,5
Besiktas    -    Rapid Vienna  rapid+1,5
FC Porto    -    CSKA Sofia cska da gol

sistem 4/6

19 comentarii:

  1. Salut parioara spune-mi si mie cum pot sa joc sistem 4/6 explica-mi putin te rog cu ce se mananca sistemul . Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai pui 6 meciuri si ii spui la ghiseu ca vrei sa prinzi 4 din 6.iar daca ai prins 4 din cele 6 ai castigat

    RăspundețiȘtergere
  3. Si presupun ca daca prinzi 4/6 castigi o suma foarte mica nu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. pai depinde ce cote ai pe bilet....daca ai cote mai mari castigi ceva

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok multumesc , O sa incerc si eu un sistem 4/6

    Besiktas-Rapid V. 1
    Seongnam-Inter M. 2
    P-F/Napoli-Steaua B. X
    Porto-CSKA Sofia 1
    Alkmaar-BATE Borisov 1
    Lausanne-Palermo 1

    RăspundețiȘtergere
  6. ai cotele cam mici mai bine joci 5 din 6...

    RăspundețiȘtergere
  7. Parioara.. la b365 imi poti explica exact cum se poate baga sistemul sa pierzi un meci sau 2 dar tot sa ramai in carti ?

    Faza cu ghiseu o stiu si eu.. e simpla. Dar pe site imi cam prind urechile :">

    Daca ai da si niste printuri ar fi bine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. alegi meciurile care vrei sa le joci sistem apoi dai click pe Optiuni Pariu multiplu....iar apoi alegi ce sistem vrei...spre exemplu daca ai 6 meciuri si vrei sa prinzi 5 ...pui miza la 5 selectii....dar ai grija ca miza va fi multiplicata cu 6 pentru ca sunt 6 variante...

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci asa:
    http://img707.imageshack.us/img707/3559/carru.jpg

    Si-mi apare o lista gen:
    http://img254.imageshack.us/img254/3784/capturesz.jpg

    Deci daca scap meciul 6 iau suma X.. daca scap meciul 4 iau suma y cum ar veni ? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. da, asa este....depinde care meci pierzi...

    RăspundețiȘtergere
  11. da.. in functie de ce meci am scapat, cu suma respectiva as ramane.

    Acum as avea alta intrebare.. din moment ce tu imi explici de pe site, presupun ca ai cont. DECI.. tu ai incercat ce-mi explicasi mie ?

    Zic asta ca sa am o siguranta cand aleg optiunea, sa nu ma trezesc cu vreo surpriza mare. Caci in ultima vreme cam incep sa am nevoie de sistemul asta de a scapa un meci sau 2. Sunt satul de bilete in care sunt scos cu 1 sau 2 meciuri si raman fara nimic. Iar ce era in printul ala suna promitator.. cu a scapa un meci si sa iau cel putin 500 si ceva de ron.

    RăspundețiȘtergere
  12. eu nu mai joc online de ceva timp.inainte jucam online...dar acum nu.am cont dar nu joc decat jocuri pentru distractie.dar ai grija ca suma pe care o scrii la pariuri se inmulteste cu variantele finale.spre exemplu daca vrei sa prinzi 5 din 6 si pui miza 10 lei, atunci tu vei paria 60 de lei total

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu la Lausanne vad un 1X. 1 mi se pare cam riscant. Totusi cata motivatie sa existe in ambele tabere ? Nici nu e o miza reala si buna pentru ele....

    RăspundețiȘtergere
  14. cel mai sigur meci de astazi este Dinamo Zagreb 1 :) nu inteleg de ce joci x2

    RăspundețiȘtergere
  15. paok este o echipa defensiva care va juca pe contraatac, si mi se pare ca este subestimata astazi.totusi este un joc decisiv, si nu este diferenta atat de mare de valoare precum este la napoli cu steaua.asadar este un value bet

    RăspundețiȘtergere
  16. Napoli - Steaua x pauza x final cota 5.9
    Dinamo Zagreb - Paok handicap x 3.65
    sub 2.5 goluri 1.75
    Sevilla - Dortmund marcheaza ambele 1.69
    peste 2.5 goluri 1.8
    Dinamo K. - Sheriff T. X2 prima repriza 1.98

    ce parere ai de biletul asta?

    RăspundețiȘtergere
  17. e riscant, dar cine nu risca, nu castiga!!!!ai cote destul de mari....dar poate e seara ta norocoasa

    RăspundețiȘtergere
  18. bafta tuturor , HAI ROMANIA (Steaua)!!

    RăspundețiȘtergere
  19. felicitari pentru pontul de la PAOK .. am luat si eu sub 2.5 pana la urma :) ms

    RăspundețiȘtergere