joi, 9 decembrie 2010

meciuri pentru sambata si duminica

voi posta mai putine meciuri, dar sunt meciuri cu incredere 8/10

Galatasaray    -    Genclerbirligi   1

Getafe    -    Villarreal  1x

Modena    -    Varese   1x

Gent    -    Charleroi  1

Estudiantes    -    Arsenal Sarandi   1

Tottenham    -    Chelsea   2

Zaragoza    -    Real Madrid   2

28 de comentarii:

  1. Chelsea 2 ? Crezi ca-si revin deodata asa ?

    Cred ca ar fi mai inspirat un Peste 2.5

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai jucat bine dar,dc modena 1x?ce argumente ai>

    RăspundețiȘtergere
  3. stii cum e le chelsea??? tottenham e foarte in forma!! toata lumea o sa parieze pe ei....dar chelsea e chelsea.au pierdut destule puncte, chiar e timpul sa-si revina.....
    iar modena nu are nici o infrangere pe teren propriu!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa trei infrangeri consecutive, asa am gandit-o si eu: ba ca-si vor reveni cu newcastle, ba cu everton...nu au facut-o. eu ma indoiesc ca o vor face acum, chiar cu spurs. ambele echipe au jucat in cupe in cursul saptamanii, e un 1x2 clasic, parerea mea e ca ar fi de evitat meciul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai daca zici ca isi revine Chelsea e un motiv in plus sa se puna p2.5 :D si pare mai safe.. nu stai doar dupa o echipa ci tii cu oricare e in fatza portii :D

    RăspundețiȘtergere
  6. daca juca cu oricare echipa in afara de tottenham, nu pariam pe chelsea.dar parca tottenham este cea mai in forma echipa din anglia, si cu cel mai placut joc, si asa se intampla tot timpul.o sa vedeti!! over nu o sa-l joc, pt ca ma astept la un 0-1

    RăspundețiȘtergere
  7. totusi chelsea e chelsea...nu este twente!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce cota are Estudiantes ? Ca pe B365 nu e inca.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai le pui asa dinainte ? Daca va avea cota 1.30 ? Eu nu prea ma duc la 1.30. De la 1.40 incep.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu ma intereseaza cota.... estudiantes daca va castiga a castigat campionatul!!!
    si daca are 1,30 si joc 1000 de lire am profit 300 de lire

    RăspundețiȘtergere
  11. E ultima etapa ? Nu stiam :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta poti sa pariezi.. tu dar nu toti au 1000 lire :D

    RăspundețiȘtergere
  13. facem o cheta??? ne strangem noi astia mai romanasi modesti la buzunar vreo 20 insi si punem 50 lire fiecare. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Vin si eu cu ceva pentru weekend:

    K1 WORLD GRAND PRIX

    Sâmbătă, Daniel Ghiţă va lupta în finala K1 din Japonia. Românul îl întâlneşte în primul meci pe Gokhan Saki. La pariuri, Ghiţă are cota 1.53 să câştige meciul şi 9.00 să câştige competiţia. În Final 16, Ghiţă a eliminat prin KO un luptător mult mai bine cotat decât Saki, Zimmerman.
    Daniel Ghiţă - Gokhan Saki 1.53 2.35 (cote bwin)

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc lusio pentru pont...nu prea ma pricep la k1, dar am sa incerc sa analizez putin , si sa incerc sa dau si eu niste cote bune!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Parioara vreau sa pariez nijte banuti mai buni pe meciurile astea am analizat si par sigure dar tu ce zici ?
    Gent-Charleroi 1
    Galatasaray 1
    Marmi Verona - Trentino 2 (la volei)
    Zaragoza - Real M 2
    Barcelona peste 2.5
    Betis - Cordoba 1
    Rapid W - W.Innsbruck 1 Ce zici ar fi bun ?? sau ai vreo alta sugestie cumva ? :d

    RăspundețiȘtergere
  17. in mod normal doar rapid viena e mai greut, dar si ei ar trebui sa bata!!!in mod normal, castigi, dar stii cum e cu pariurile astea, cateodata si cel mai sigur meci ...crapa!!!!
    sper sa castigi

    RăspundețiȘtergere
  18. Incredere peste tot in Galata.. chiar sunt singurul care e mai reticent ?

    RăspundețiȘtergere
  19. ce spui de palermo-parma 1,cota 1,70??mersi

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu am pariat pe Gokhan Saki,toata lumea se asteapta sa bata Ghita,dar nu va fi asa!

    RăspundețiȘtergere
  21. asta am pariat eu in uefa in ultima etapa..sparta praga +1,5 si a iesit...insa in campionat mi se par mai siguri pe ei...au batut roma cu 3-1 si acum au iesit si din uefa cup....cred ca se vor orienta cu toate fortele spre campionat...ce zici?..ai vreo informatie ceva?;;)

    RăspundețiȘtergere
  22. nu am nici o informatie, dar nu prea imi place meciul

    RăspundețiȘtergere
  23. Mersi mult parioara insa ce zici de victoriile lui Lille si Ajax ??? Eu zic ca trebuie sa bata . Lille joaca cu ultima clasata Arles si Ajax pare sa isi revina dupa ce o batut in Champions League :D .

    RăspundețiȘtergere
  24. ajax a schimbat antrenorul, ar trebui sa bata, dar lille nu ma bag.in franta sunt prea defensive asezarile, iar arles vine la mica ciupeala!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. La bet365 cota la estudiantes e in scadere. dupa afisare a scazut de la 1.50 la 1.40. daca pariaza lumea mult pe astia nu vor face vreo manevra?

    RăspundețiȘtergere
  26. nu cred ca va fi manevra....trebuie sa castige ca sa castige campionatul

    RăspundețiȘtergere