joi, 16 decembrie 2010

info

o zi foarte proasta din punct de vedere sentimental.tin cu steaua si imi pare rau.dar o zi foarte buna la pariuri.inca din data de 6 decembrie am spus sa puneti pe napoli.eu am prins cota in anglia de 1,66.apoi am spus acum cateva zile ca va fi cartonas rosu la meci, ceea ce s-a intamplat.nu e lauda, dar cred ca am fost prima din romania care a spus ca napoli va castiga, iar daca nu se paria asa masiv pe napoli, cu siguranta ca scorul ar fi fost mai drastic.multumesc tuturor celor care ma critica.multumesc pentru ca nu faceti altceva decat sa ma faceti sa fiu mai buna.pana nu intelegeti ca nu exista mama omida in pariuri, nu are rost sa mai practicati acest hobby(in cazul vostru .....si meserie in cazul meu).asta e...pacat de steaua.....maine nu dau nici un pont in semn de protest fata de toti cei care nu meritati.....stau si rasfoiesc sute de bloguri de pariuri si nicaieri nu vad procentaje asa mari ca ale mele.dar cativa nu pot intelege ca exista zile bune, zile rele, si mai exista si mafia pariurilor, care fac ca uneori ca rezultatele sa fie inexplicabile....noapte buna

13 comentarii:

  1. Data eveniment Eveniment Selectii Cote Clasare E/W Rezultat
    1 15/12/2010 Napoli v Steaua Bucuresti
    (Modalitatea de inscriere a urmatorului gol) Lovitura de cap (golul 1) 6.00 Nici unul Urmeaza sa se joace
    Miza: 50,00 Profit: 250,00 Castiguri:

    Am intuit din nou bine...de data asta a si iesit ! Singura modalitate sa dea gol Napoli era din punctul meu de vedere ori din faza fixa cu capu ori din penalti ! Pacat ca suntem un popor de ghinionisti si nimeni nu tine cu noi:(

    RăspundețiȘtergere
  2. parioara , fara suparare..dar meciul napoli-steaua era unul printre cele mai sigure , daca nu cel mai sigur din toata ziua de azi. si eu sunt surprins de scorul strans..nu o vad ca o mare lauda. Eu astept sa vad ponturi de la tine sau altcineva de cota intre 2-3. atunci discutam altfel :D

    RăspundețiȘtergere
  3. deci nu mai are mult si multi isi pierdeau banii , dar ce sa faci cand lacatus joaca cu 8 jucatori defensivi , il tine in teren pe Anghelov care numai putea dupa min 60 , Szekely era mort din prima repriza , Surdu se tavaleaza pe ici si colo , Stancu sters.... calificarea s-a pierdut aici cand de la3-0 sa faci 3-3 am patit cum am patit cu Danemarca-Romania 2-2 cand stii ca ai un avantaj tine draq de minge , fate ca mori , degajeaz-o in out, dar sunt prea prosti , un neam de prosti , care cand e vorba de performanta clacam ... respect nationala de handbal singura care ne-a adus performantele in ultimiii ani + nationala de rugby anu asta... la fotbal suntem slabi , ne putem bate usor cu echipele din Armenia , Bosnia , Macedonia ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Parioara stiu ca sunt multe persoane care nu se comporta asa ca si cum ar trebui. Dar nu este necesar sa te superi pe toti de aici. Imi cer eu scuze in numele lor si te rog in numele tuturor sa postezi si astazi cateva ponturi. Iar daca nu doresti asta, pliz da-mi un comentariu pe blogul meu cu ponturile tale de astazi.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu mai asculta de toti oligofrenii.....de cand intru aici castig foarte bine....pariez doar 1 meci pe bilet si niciodata nu am castigat atat cat castig acum

    RăspundețiȘtergere
  6. incercati urmatoarele:
    1.Leverkusen atletico x2
    2.Levski sofia da gol
    3.Aek 1x sau da gol
    4.Stuttgart 1
    5.debreeceni da gol sau x2

    RăspundețiȘtergere
  7. FMM DE LABAR SINISTRU! BORAMI-AS PULA-N MATELE MATII!!!!! OPEN YOUR EYES!!!!!!!! EU SUNT ALA DE A SLOBOZIT-O PE MATA-N GAT SI A IESIT UN CACAT BORAT CA TINE!!!! IA UITE CUM TE CER MILOGII !!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! DA-LE ''PONTURI'' SA-I SARACESTI DE TOT PE TANTALAI!!! FUTUTI MORTII MATII!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. parioara tiam mai spus de 2 ori si iti mai repet odata eu de exemplu am castigat ieri datorita tzie am luat 2 meciuri de la tine paok x2 de exempllu pe toate blogurile au aratat dinamo zagreb invinge nu a fost asa te rog frumos sa nu te mai superi din cauza unor imbecili care pariaza 2 lei la loto si pierd si apoi se enerveaza te rog eu

    RăspundețiȘtergere
  9. anonim copil facut ptr alocatzie;) se stie pe sistem:X

    RăspundețiȘtergere
  10. De cand a dat-o al nostru in corner am presimtit ca va fi rau.

    Eu n-am fost niciodata pt o prinzi, o fleoscai direct in corner. Chinuie-te tata sa o retii si sa o arunci spre centrul trenului.

    Ai nostri o dau in corner cand mai erau 2,3 minunte. Pfff..

    RăspundețiȘtergere
  11. Te urmaresc aproape de cand ai inceput cu acest blog si vreau sa iti multumesc pentru ceea ce faci .O rugaminte de fapt 2 :)
    1 - ignora ZDREMTELE
    2 - continua tot asa
    CLAU

    RăspundețiȘtergere
  12. cum nu ai postat, cum am castigat \:D/

    RăspundețiȘtergere
  13. de ce ai aprobat mesajul acela cu injuraturi d la 12:06?. poate ca sa vedem si noi ce fel de jeguri de mesaje, si expresii mizere scriu unii pe blogul tau.
    Nu credeam ca un om poate sa dea genul ala de mesaj odios.

    RăspundețiȘtergere