vineri, 3 decembrie 2010

lazio-inter

la acest meci am sa joc:
lazio da gol
in ultimele 6 meciuri directe lazio nu a inscris, iar acum interul este in deriva si e momentul perfect sa pice macar un gol

de asemenea atentie mare la acest meci.anul trecut pe final de campionat interul a invins lazio in deplasare cu 2-0, lazio cedand meciul pentru ca rivala de moarte(roma) sa nu castige campionatul.posibil diseara sa asistam la o reciprocitate.
nu va recomand sa jucati pe pronostic direct.e posibil orice....

15 comentarii:

  1. parioara tu cam cat pui pe acu? ce parere ai daca vreau sa pun 10 milioane. imi dai te rog o parere de ata, ce incredere ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. ma gandesc diseara cat sa pun.eu nu iti recomand sa pariezi 10 milioane pe acu arad,decat daca te poti lipsi de acei bani.eu cat o sa pariez pe meci, este o suma de care ma pot lipsi, o suma care sa nu ma doara ca pierd.acu arad vs vointa sibiu e genul de meci care il poti folosi intr-un sistem de 2/3 cu cote peste 2

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce inseamna combo?de exemplu:combo hochey?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar ce ai mai aflat de meci? ceva detalii..la acu arad - vointa sibiu!
    Si te rog nu mai asculta de toti cretinii care intra aici... Faci o treaba extrordinara...foarte multi apreciem si iti multumim!

    RăspundețiȘtergere
  5. pariu tip sistem , alegi 3 meciuri, toate cote peste 2 , si joci 2/3

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am foarte multe detalii! doar atat: la sibiu lipsesc 3-4 jucatori importanti, iar presiunea isi va spune cuvantul.pentru mine este un pariu special pt ca voi juca pe acu arad, iar daca acu nu va castiga eu o sa fiu fericita, pentru ca sunt sibianca...deci nu va vindeti casele si masinile ca sa pariati pe acu arad.asta e doar parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  7. Biletul meu de azi:
    Tipsarevic J. v Monfils G. 2 @ 1.50
    Djokovic N. v Simon G. 1 @ 1.13
    Suma pariata 4000 lei
    Potential castig 7000lei

    RăspundețiȘtergere
  8. parioara te rog frumos ce zici de biletul asta ???
    346 Dinamo B. - Astra P. 12.04. 20:30 1 1.40

    2 417 ACU Arad - Vointa Sibiu 12.04. 11:00 1X 1.45

    3 355 Man.City - Bolton 12.04. 17:00 1 1.55

    4 38330 2.5/Eintracht F. - Mainz 12.04. 16:30 2 1.80

    5 38430 2.5/Freiburg - Hamburg 12.04. 16:30 2 1.80

    6 13325 2.5/Augsburg - Cottbus 12.04. 14:00 2 1.67

    7 1496 TNS - Airbus 12.04. 17:45 1 1.25 . In germania stiu ca se dau goluri , city isi revine o batut in uefa clar dinamo tre sa bata acu arad 1x deci zic ca am sanse mari nu ? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. ar trebui sa iasa, numai ca ai cam multe meciuri....

    RăspundețiȘtergere
  10. Spune-mi te rog ce informatii mai ai pe maine la Acu - Vointa Sibiu ?! sa joc 1 pe o suma maricica ?! ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  11. nu iti recomand sa joci 1 pe o suma maricica. iti recomand sa joci atat cat iti permiti sa pierzi...nu vreau sa te fac sa pierzi bani.joaca-l mai bine intr-un bilet tip sistem 2/3 doar cu cote peste 2

    RăspundețiȘtergere
  12. meciul nu este atat de clar incat sa pariati averi pe el....este doar o banuiala de a mea....

    RăspundețiȘtergere
  13. posibil maine sa fie terenul nashpa la arad si atunci poate fac un 0-0 chinuit, si atunci nu e ok....oricum, orice decizie ai lua, iti doresc multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  14. parioara doamne tzucate am pus 5 mill pe lazio esti un geniu:* iti apreciez munca

    RăspundețiȘtergere