luni, 13 decembrie 2010

ce ati pariat la manchester cu arsenal???

10 comentarii:

  1. Man Utd v Arsenal
    (Numar aruncari de la margine in intervalul) 30:00 - 39:59 Sub 5.5 1.66

    Man Utd v Arsenal
    (Numar lovituri libere in intervalul) 30:00 - 39:59 Sub 3.5 1.83
    ambele castigatoare (Bet365 - LIVE)

    si voi continua cu acest tip de pariuri pana la sfarsitul meciului.Majoritatea UNDER.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am jucat asa astazi:1.manchester arsenal-primu gol dupa min 28(cota 1,8)
    2.Valencia osasuna-ambele marcheaza
    3.Cottbus bochum-x2
    4.Waalwijk-F sitard peste 3
    5.Triestina tori(singuno ambele marcheaza(singuru pierdut)

    RăspundețiȘtergere
  3. Selectii Ora pariu: 14/12/2010 00:04:52
    Data eveniment Eveniment Selectii Cote Clasare E/W Rezultat
    1 13/12/2010 Man Utd v Arsenal
    (Modalitatea de inscriere a urmatorului gol) Penalty (golul 2) 15.00 Nici unul Pierdut
    Miza: 30,00 Profit: 420,00 Castiguri: 0,00

    Ce "noroc" am :( Multa sanatate Rooney Bombardieru !

    Ce spui ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......nashpa.....imi pare rau....dar daca ai stii cati bani am pierdut eu in min 90 cand a ratat drogba penalty in meciul cu tottenham....dar asta e viata in pariuri....oricum ai fost inspirat....dar doar pe jumatate.....bafta mai multa pe viitor

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri si azi ai cuvantu meu la toate meciurile la care m-am uitat s-a ratat penalty...la Bologna - Milan , Tottenham - Chelsea , Mainz - Shalke si azi la Manchester..desi eu sunt cel mai mare fan a lu Manchester din Romania il urasc pe Rooney Ciobanu momentan

    RăspundețiȘtergere
  6. rooney este cioban de muuult timp....nu prea a jucat nimic sezonul acesta....pacat ca nu a dat gol , ca poate mai pica inca unul pe contra-atac si poate imi iesea si mie overul!!!oricum tin sa te felicit pentru jumatatea de inspiratie avuta

    RăspundețiȘtergere
  7. Ms ms:)) pacat ca cu jumatatile nu faci nimic :P Noapte buna si asteptam ponturi ! Apropo , ai ceva pont pentru la noapte in care ai incredere maricica ? care il joci tu dupa analiza ta ? Din hockey , NBA sau ce o fi pe la noapte ! Sa imi raspunzi te rog

    RăspundețiȘtergere
  8. CHRIS AM POSTAT 2 MECIURI.UNUL DIN NBA SI UNUL DIN NHL.NU SUNT ANALIZATE DE MINE, SUNT DATE DE UN PRIETEN CARE ARE CONT PE UN SITE CU PONTURI PLATITE...IN REST EU NU JOC NIMIC SEARA ASTA....MAINE JOC DOAR HANDBALL SI GROSUL VA FI MIERCURI SI JOI IN UEFA!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. hehe, eu m-am bucurat cand a ratat Drogba ;-) insa aseara Arsenal m-a fript ca nu a inscris. Rooney, am avut o presimtire ca rateaza si cand am zis in pub ca va rata, ma luau la misto ca vad viitorul?! dupa ratare ma intrebau ce numere o sa iasa la lotto :P

    RăspundețiȘtergere