vineri, 10 decembrie 2010

FINALA K1

nu ma pricep la fenomen, dar am vorbit cu 2 prieteni din anglia......
au spus ca ghita nu are nici o sansa sa castige gala, mai ales ca nu e invatat sa joace 3 meciuri.oricum sunt pesimisti si in legatura cu primul lui meci.ei au spus ca Gokhan Saki e foarte rapid si loveste bine cu piciorul.in anglia cota lui Gokhan Saki este de 2,2 maxim 2,3, deci mai mica decat este online.sfatul lor este sa pariati pe Gokhan Saki.......si sa pariati pe Semmy Schilt (NED) ca si castigator al galei!!!

mult succes

8 comentarii:

  1. Alistair Overeem!!! el va castiga gala K1

    RăspundețiȘtergere
  2. Alistair Overeem cu Sami....o finala de vis

    si cred ca oricine stia ca Ghita nu are nici o sansa sa castige finala....

    RăspundețiȘtergere
  3. pe casa pariurilor sunt cote si daniel ghita e al treilea favorit la castigarea turneului dupa Schilit si Overeem!

    RăspundețiȘtergere
  4. "Ghita s-a prezentat sub asteptari, mi s-a parut insuficient pregatit pentru un astfel de turneu. Poate a incercat sa-si pastreze fortele pentru semifinala sau poate s-a temut de Overeem. Oricum, sa nu ai nici o lovitura clara de pumni, sa te bazezi doar pe low-kick in fata unui adversar foarte bine pregatit si determinat precum Saki e cam putin. Cred ca decizia e corecta, nu poate fi contestata. Pacat pentru Ghita, e meritoriu ca a ajuns pana acolo dar lumea astepta mai mult de la el."

    RăspundețiȘtergere
  5. EU TI-AM SPUS CA NU MA PRICEP , DAR CEI DIN ANGLIA , NICI MACAR NU INTELEGEAU COTELE OFERITE! PENTRU EI A FOST UN CADOU COTA LUI SAKI!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuia sa luam cadoul :))

    Oricum eu n-am mizat ca n-am cont pe bwin. Iar de fugit la vreo agentie nu puteam ca dormeam blana :))

    RăspundețiȘtergere