miercuri, 8 decembrie 2010

profit de 25 % incredere 8/10

Velez Sarsfield    -    Atl. Huracan
gazdele au nevoie de victorie pt a se bate la castigarea titlului, iar oaspetii sunt pe ultimul loc, cu 5 infrangeri consecutive.
bate Velez Sarsfield

30 de comentarii:

  1. buna parioara....ce parere ai de meciul din cupa bulgariei ?

    RăspundețiȘtergere
  2. in mod normal bate levski, dar nu uita ca este cupa, si au fost atatea cazuri anul acesta cand favoritele nu au fortat si au preferat sa se califice in prelungiri sau la 11 metri.

    RăspundețiȘtergere
  3. parioara...mai am o rugaminte la tine...imi spui cum a jucat milan cu ajax?dupa parerea ta crezi ca bate in seara asta milan ?multumesc frumos pt raspunsul de mai devreme

    RăspundețiȘtergere
  4. nici un meci nu seamana cu altul....ai vazut ce scoruri au fost ieri in liga, asa ca si azi posibil sa fie cateva surprize.milanul e calificate, si nu stiu cat de tare o sa forteze

    RăspundețiȘtergere
  5. pana nu vad macar echipa probabila , nu pot sa-ti spun nimic concret

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe asta l-am ginit si eu azi-noapte si ma gandeam sa pun ca dau (Velez) cel putin 2 goluri. Ce zici, e bun ?

    RăspundețiȘtergere
  7. ar trebui sa dea macar 2 goluri.sper ca Atl. Huracan nu isi va reveni fix in acest meci.sa ai bafta

    RăspundețiȘtergere
  8. @Codrut!

    Eu o sa joc 1x Pe Milan si nu cred ca o sa fie probleme. Bafta

    RăspundețiȘtergere
  9. am mai patit-o acum cateva luni prin chile parca.. era una neinvinsa si fara egal acasa.. vreo 9 victorii la rand.. vs una praf in deplasare (fara victorie si fara egal in deplasare). A luat bataie favorita mea. Magarii pana si-n CHILE =))

    Mersi parioara..

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce parere aveti despre meciul Şahtior-Braga ? Ar merge 1 solist ?

    RăspundețiȘtergere
  11. sahtiorul are nevoie doar de egal pentru a termina grupa pe locul 1 , iar braga are nevoie de victorie la 3 goluri diferenta....eu nu as paria pe sahtior....

    RăspundețiȘtergere
  12. milan-ajax Ajax inscrie
    Real-auxerre auxerre inscrie
    sahtior-braga braga inscrie
    bayern-basel basel inscrie
    Toate pe un bilet!!!! Incredere 8/10! Successsss!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Biletul meu de astazi !

    Real Madrid - Auxerre 1
    Milan - Ajax 1x
    (0:1)/Arsenal - Partizan 1
    Şahtior - Braga 1x
    GMG/Bayern M. - Basel Gm

    Pareri , Sugestii ?! Ms.

    RăspundețiȘtergere
  14. biletul pare bun , doar ca eu sunt pro pariatul pe un singur meci pe bilet....cu cat pui mai multe cu atat scad sansele de a castiga!!!sa ai bafta

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc parioara ...si eu sunt de aceeasi parere cu tine , numai ca e destul de naspa sa mergi la agentie sa pariezi pe 2,3 meciuri ...daca pariezi online sunt perfect de acord cu tine. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  16. Zilina : Spartak Moscow parca ar merge un 2 solist ce ziceti?

    RăspundețiȘtergere
  17. eu nu as merge pe 2 solist.nu au motivatie....este un meci care nu trebuie pariat

    RăspundețiȘtergere
  18. Pai razzu.. si pe net ce faci ? bagi 50 ron sa-ti iei 100ron ? (asta daca ai cota mai mare)

    Mie nu prea-mi place faza asta.

    RăspundețiȘtergere
  19. Parioara ce parere ai despre meciul din champions league

    Al-Wahda (Uae) - Hekari United (Png)
    Si Marseille ca da gol la Chelsea .
    Pentrul biletu2. Ms

    RăspundețiȘtergere
  20. razzu eu nu joc pe asemenea echipe....nu cunosc nici un jucator, nu stiu daca lotul deplasat e bun e slab....habar n-am de nimic.....deci nu-mi dau cu parerea!!!marseille ar trebui sa dea gol , mai ales ca chelsea e fara 4 titulari cel putin!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. surpriza betis -barcelona b....

    RăspundețiȘtergere
  22. Am stiut k va fi,de aceea am pariat barcelona B da gol :)

    RăspundețiȘtergere
  23. felicitari, deci e clar ca-si baga coada casele de pariuri.prea multa lume a mers azi pe betis.....ce tiganie....

    RăspundețiȘtergere
  24. barcelona b juca fara capitanul lor , fara cel mai bun fundas fara cel mai bun mijlocas, si inca un titular lipsa.....si de obicei nu joc meciurile astea, dar acum am zis ca sigur sigur bate betis ca doar doresc sa promoveze....si barca e prea slabita! of doamne

    RăspundețiȘtergere
  25. Pai era un bet foarte bun pe ziua de azi. Mai era si singurul din Spania:))

    Si mie mi-a sarit Betis in ochi de marti.. dar am facut bine ca am mai asteptat.. iar azi am decis sa-l exclud de tot.

    Oricum ei isi permitau egalul acum. Avand 3 puncte avans fatza de locul 2. Daca erau pe locul 2 poate nu stricau meciul asta.

    In weekend n-o sa mai faca ce facu azi, mai ales ca Rayo are un meci greut.

    RăspundețiȘtergere
  26. Dupa cum am mai zis.. trebuie sa luam in calcul multi factori pentru a evita astfel de panarame. S-a dus naiba pariatul Easy:))

    Cine mai indrazneste sa ne acuze ca nu muncim cine stie ce pt asa ceva, sa taca ca se inseala:)) Cel putin psihic e jale:))

    RăspundețiȘtergere
  27. mda...iti vin sa te lasi de pariuri...

    RăspundețiȘtergere
  28. eu am pus ambele marcheaza la betis!

    RăspundețiȘtergere
  29. A iesit Velez cu 2 goluri :D

    RăspundețiȘtergere