miercuri, 15 decembrie 2010

voi ce jucati azi??

15 comentarii:

  1. Eu o sa joc astazi doua bilete ! 50 lei fiecare.

    1 Bilet :

    FC Porto v CSKA Sofia 1
    Liverpool v Utrecht 1 sau sub3.5
    Napoli v Steaua Bucureşti sub 3.5
    Karpaty Lviv v PSG x2 1.36
    FC Sevilla v Borussia Dortmund 1x 1.54




    Biletul 2 :

    inter milano 2
    Dynamo Kiev v Sheriff Tiraspol sub 3.5
    Club Brugge v Villarreal x2
    FC Sevilla v Borussia Dortmund Sevilia gol
    Napoli v Steaua Bucureşti 1


    Pareri , Sugestii ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. numai club brugge e mai greu...dar ar trebui sa castigi....sa ai bafta

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer sa fiu si eu am dubii in legatura cu brugge ...l'as schimba cu PSGx2 . Spune'mi te rog ...tu ce ai juca la liverpool : 1 solist sau sub 3.5 ?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu cu liverpool...pt ca echipele nu mai au determinare....nu au pentru ce lupta....

    RăspundețiȘtergere
  5. parioara fami un bilet cu vreo 3 meciuri sa pun 100 ron pe el sa fie cat de cat sigur te rog:)

    RăspundețiȘtergere
  6. pai bate napoli
    dau gol ambele la sevilla cu dortmund
    si x2 la psg

    incredere 80% in acest bilet

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu as zice chiar 90 % la alea 3, Parioara :D

    Eu azi nu pariez.. dar maine imi face cu ochiul Aris.

    RăspundețiȘtergere
  8. cholet-13.5
    cska moscova
    partizan-8.5
    brose+7.5

    toate baschet;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Brugge-Villareal PSF2
    Sevilla-Dortmund PSF2
    Aris-Rosenborg GG
    Leverkusen-Atletico GG
    Lille-Gent GG

    RăspundețiȘtergere
  10. Vad ca nimeni nu a scris Club Brugge v Villarreal eu personal vad un mare X

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu am auzit zvonuri cum ca ar pierde aris;))

    RăspundețiȘtergere
  12. ar pierde aris?? de ce? sau mai bine zis , de unde ai auzit?

    RăspundețiȘtergere
  13. De ce sa piarda Aris ? Daca invinge are sanse foarte mari sa mearga mai departe de grupe :|

    RăspundețiȘtergere
  14. bravo razzu
    ambele bilete bune

    RăspundețiȘtergere
  15. Bravo razzu pentru bilete(frumos de tot ai jucat).
    Bravo parioara pantru cele 3 pronosticuri pe care le-ai dat ca fiind sigure.

    RăspundețiȘtergere